نماد آخرین خبر

جعفری: برای دیدار با خیبر ۸ ساعت در راه بودیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جعفری: برای دیدار با خیبر ۸ ساعت در راه بودیم

تسنیم/ دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت، اعضای این تیم برای سفر به خرم‌آباد هشت و نیم ساعت با اتوبوس در جاده بودند و این مسئله روی توان تیمی‌شان در هفته سوم لیگ برتر تأثیر گذاشته است.
پارسا جعفری در مورد تساوی ذوب‌آهن و خیبر خرم‌آباد در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: ما شرایط تیمی خوبی داشتیم و برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم و تمرکز کافی داشتیم. در نیمه اول هم توانستیم به گل برسیم، اما در نیمه دوم از نظر بدنی با اُفت مواجه شدیم و گل خوردیم. البته به خواست خدا چندین موقعیت خوب را هم موفق شدم دفع کنم.
وی افزود: دلیل اُفت نیمه دوم ما رفت و آمد زیاد در هفته‌های اخیر برای هر بازی است. به هر حال ما حتی برای بازی خانگی مجبور شدیم به شهری دیگر سفر کنیم. برای این دیدار هم با اتوبوس راهی خرم‌آباد شدیم. ما فکر می‌کردیم حداکثر پنج یا شش ساعت طول می‌کشد، اما هشت و نیم ساعت در جاده بودیم. این موضوع روی توان بدنی بازیکن در مسابقه تأثیرگذار بود.
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به دفع چند موقعیت گلزنی تیم خیبر، تصریح کرد: من در این بازی تلاش کردم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و حتی دوست داشتم کلین‌شیت کنیم، اما همیشه کار جوری که شما دوست دارید، پیش نمی‌رود. تیم ما دنبال ثبت اولین برد خود بود، اما در نهایت به این هدف نرسیدیم.
جعفری در مورد تفاوت خروجی عملکردش نسبت به فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، تصریح کرد: اولین اینکه نسبت به سال گذشته تجربه بیشتری کسب و تلاش کردم که تمرکزم بیشتر شود. دومین مسئله حضور نادر غبیشاوی به‌عنوان مربی گلرها در تیم ذوب‌آهن و تمریناتی است که برایم در نظر می‌گیرد. من از اول فصل می‌دانستم دروازه‌بان اول تیم هستم و باید با تمام وجودم تمرین و تلاش کنم تا این موقعیت را از دست ندهم. شاید به دلیل همین موارد است که امسال شرایط خیلی خوبی دارم.
وی ادامه داد: من برای خودم برنامه بلندمدت داشته و دوست دارم با عملکرد خوبم در آینده به پیراهن تیم ملی و حتی لژیونر شدن برسم. با این دیدگاه اگر هر بازی در گذشته 100 واحد تمرکز داشتم، الان این عدد به 200 واحد رسیده است.

گلر تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تقابل با تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر هم به تسنیم گفت: تا به حال همه بازی‌های ما در خارج از خانه بوده‌اند و متأسفانه از این رفت و آمدها لطمه دیدیم. می‌دانیم بازی تراکتور آسان نیست. این تیم به دلیل آمادگی و پرمهرگی می‌تواند دو تا سه تیم داشته باشد. البته در لیگ امسال ما بازی آسان نداریم. در همین هفته‌های آتی دربی اصفهان، بازی با فولاد و استقلال را پیش رو داریم و قرعه‌مان بسیار سخت و دشوار است. ما باید با تمرکز بالا، حداکثر امتیازات را کسب کنیم و امیدوارم در پایان لیگ مانند فصل گذشته در بالای جدول قرار بگیریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره