نماد آخرین خبر

زمان دقیق بازگشت مسی بالاخره مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زمان دقیق بازگشت مسی بالاخره مشخص شد

ورزش 3/تاتا مارتینو اعلام کرد که لیونل مسی تا دو هفته دیگر آماده بازگشت به ترکیب اینترمیامی است.
 هواداران اینترمیامی و طرفداران لیونل مسی پس از فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که با مصدومیت این بازیکن همراه بود همچنان منتظر بازگشت به میادین و دیدن دوباره بازی او هستند.
کادر فنی و کادر پزشکی اینترمیامی در طول چند هفته گذشته از اعلام تاریخ دقیق برای بازگشت او به میادین خودداری می‌کردند اما مارتینو پیش از بازی برابر شیکاگو اعلام کرد که او بالاخره به تمرینات گروهی این تیم برگشته است.
با این حال، این ستاره آرژانتینی در بازی برابر شیکاگو که با پیروزی اینتر میامی به پایان رسید در زمین حضور نداشت و مارتینو پس از این بازی تاریخ دقیقی را برای بازگشت او به ترکیب مشخص کرد تا خیال هواداران مسی کمی راحت شده باشد.
سرمربی اینترمیامی در پاسخ به سوالی در این باره گفت:" عملکرد لئو خیلی خوب است و در تمرینات گروهی حضور دارد. همه ما دوست داشتیم که او بتواند در این بازی برابر شیکاگو در ترکیب تیم ما به میدان برود.
اما در عین حال این گزینه را هم در نظر داشتیم که او از دو هفته دیگر به ترکیب اینترمیامی اضافه شود. در این باره صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که گزینه دوم بهتر است. بنابراین قصد داریم که او را در بازی برابر فیلادلفیا (۱۴ سپتامبر) به ترکیب برگردانیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره