نماد آخرین خبر

شماره 10 گل‌گهر به تن تیکدری می‌نشیند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شماره 10 گل‌گهر به تن تیکدری می‌نشیند

ورزش 3/مهدی تیکدری در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نیز در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی اثرگذار و فعال نشان داد.
 این بازیکن که چهارمین فصل حضورش در جمع گل‌گهری‌ها را در سیرجان تجربه می‌کند، با روحیه‌تر و پرانگیزه‌تر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد و در هر دو پیروزی سرمه‌ای‌پوشان مقابل استقلال خوزستان و نساجی مازندران نقش پررنگی در نمایش تیم مهدی تارتار داشته است.
تیکدری در مصاف با شاگردان ساکت الهامی به‌ویژه در نیمه اول مسابقه بسیار پرکار بود و حسابی سعید دقیقی و بازیکنان سمت چپ خط دفاعی نساجی مازندران را به زحمت انداخت. 
تیکدری در دقیقه 37 هم با ارسال خود و برخورد توپ به دست مدافع نساجی مازندران برای تیمش پنالتی گرفت که البته ضربه احمدرضا زنده‌روح با واکنش خوب لوان پولی به گل نرسید.
علاوه بر این‌ها تیکدری روز خوبی در نبردهای زمینی و هوایی داشت و به جز یکی دو مورد در سایر دقایق مسابقه توانست توپ‌هایی که به او می‌رسید را حفظ کند و به هم‌تیمی خود واگذار کند.
شماره 10 گل‌گهر با توجه به تغییر پستی که داشته و یک خط جلوتر و به‌مانند دوران حضور در تراکتور در پست وینگر راست بازی می‌کند، آزادی عمل بیشتری پیدا کرده و ضمن حضور در فاز دفاعی، در حملات حضور اثرگذاری دارد و به نظر می‌رسد به‌زودی پای او به گلزنی هم در مسابقات باز شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره