نماد آخرین خبر

فلیک هافبک دفاعی جدیدش را انتخاب کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک هافبک دفاعی جدیدش را انتخاب کرد

ورزش 3/ مارک کاسادو دیروز برابر وایادولید در پست هافبک دفاعی امتحانش را به خوبی پاس کرد و هانسی فلیک از بازی او راضی بود.
  بدون برنال مصدوم، هانسی فلیک مارک کاسادو را به عنوان هافبک دفاعی اصلی انتخاب کرد و او وظیفه خود را بسیار خوب انجام داد. مربی کاسادو در تیم جوانان بارسا معتقد است که او می‌تواند در تیم اول بارسا دورانی درخشان داشته باشد.
دیروز رافینیا هت‌تریک کرد، لوا چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند، لامین دو پاس گل داد، کوبارسی با یک پاس عالی خیره کننده ظاهر شد و سرجی دومینگز هم اولین بازی خود را انجام داد. نکات مثبت بارسا آنقدر زیاد و مثبت بودند که کمتر کسی متوجه شد مارک کاسادو به عنوان بازیکن پست 6 آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
مصدومیت برنال بحث را در مورد گزینه جانشینی او برای پست 6 باز کرد اما کاسادو با نمره خوبی از این آزمون عبور کرد.
فلیک در نشست خبری قبل از بارسا - وایادولید این را به وضوح بیان کرده بود. او به تیم خود اعتماد دارد و پس از مصدومیت دردناک مارک برنال، مارک کاسادو و اریک گارسیا برای جانشینی او انتخاب شدند. در مقابل وایادولید، کاسادو 61 دقیقه و اریک 29 دقیقه در این منطقه کلیدی بازی کرد.
کاسادو 66 لمس توپ داشت و 564 پاس را به درستی ارسال کرد. او تنها یک پاس غلط داد. یک توپ‌گیری داشت و دو خطا نیز گرفت.

در 14 سپتامبر (24 شهریور)، مارک 21 ساله می‌شود و کار سرسخت او نتیجه داده است. او در این فصل نسبت به دو فصل قبلی با ژاوی که پنج بازی انجام داد و به رقم 78 دقیقه بازی رسید، تعداد دقایق بیشتری (151) بازی کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره