نماد آخرین خبر

تیم جدید گلر استقلال به زودی مشخص می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تیم جدید گلر استقلال به زودی مشخص می‌شود

ورزش 3/باشگاه استقلال که به دنبال خالی کردن سقف بودجه خود بود تا بتواند قرارداد گوستاوو بلانکو را به ثبت برساند، در اقدامی عجیب، به صورت یک‌طرفه قرارداد چهار بازیکن به نام‌های محمدحسین مرادمند، سینا سعیدی‌فر، مهرداد محمدی و منتظر محمد را فسخ کرد.
در این میان، قرارداد محمدی به صورت موقت فسخ شده و او به تیم بازخواهد گشت. منتظر محمد از استقلال شکایت می‌کند، مرادمند نیز قبلاً از آبی‌ها شکایت کرده بود ولی پس از آنکه از باشگاه به وی اطلاع داده شد که دوباره به لیست بازخواهد گشت، فعلاً اقدامات حقوقی خود را متوقف کرده ولی سعیدی‌فر تنها بازیکنی است که هنوز شکایتی از استقلال نکرده است.
این گلر جوان که از رده‌های پایه استقلال به فوتبال کشور معرفی شد و به تیم اصلی رسید، در گفتگویی که چند روز پیش با خبرنگار ما انجام داد، از عدم تمایلش برای شکایت از باشگاهی که در آن رشد کرده، خبر داد. با این‌حال، او از مدیران باشگاه بابت فسخ یک‌طرفه و بدون اطلاع وی، دلخور بود.
در این میان، سعیدی‌فر با پیشنهاداتی از سوی چند باشگاه مواجه شده و قرار است که به زودی تیم جدید خود را معرفی کند. او فصل قبل به صورت قرضی راهی شمس آذر شده بود و تا چند روز دیگر، از تیم جدید خود رونمایی خواهد کرد.
با وجود اینکه این گلر جوان یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشت و آبی‌ها قرارداد او را یک‌طرفه فسخ کرده بودند، اما سعیدی‌فر تاکنون اقدامی برای شکایت علیه باشگاه انجام نداده است و قصد دارد در آرامش و بدون حاشیه، ابتدا تیم جدید خود را انتخاب کند و سپس درباره اقدامات حقوقی، تصمیم‌گیری خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره