نماد آخرین خبر

وضعیت بحرانی یاران زاهدی با 9 بازی ناکامی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وضعیت بحرانی یاران زاهدی با 9 بازی ناکامی

ورزش 3/در چارچوب مسابقات هفته بیست و نُهم جی لیگ ژاپن، تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در حالی که برای دومین بازی پیاپی شهاب زاهدی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 13:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم بست دنکی به مصاف ویسل کوبه رده سومی رفت.
یاران زاهدی که در هشت مسابقه رسمی اخیرشان نمایش ضعیفی داشتند و یک شکست در جام امپراتوری متحمل شدند و در هفت هفته گذشته جِی لیگ ژاپن هم هیچ بردی به دست نیاورد و با چهار باخت و سه تساوی به کارشان پایان دادند، امروز هم نتوانستند در جدال خانگی برابر ویسل کوبه موفق کار کنند و بدون امتیاز از زمین بیرون آمدند.
تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در مسابقه امروز مقابل ویسل کوبه با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا 38 امتیازی بماند و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سرزو اوساکا، با سقوط یک پله‌ای در جایگاه نُهم جدول رقابت‌های جی لیگ ژاپن بایستد.
شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا که پیش از این در 23 بازی 9 گل زده و دو پاس گل داده بود، در مسابقه امروز مقابل ویسل کوبه نتوانست نمایش خوبی در حضور 62 دقیقه‌ای در زمین داشته باشد.
زاهدی در این دیدار 31 لمس توپ، یک شوت به چارچوب، 15 پاس با دقت 67 درصدی، دو ایجاد موقعیت، دو لمس توپ داخل محوطه جریمه حریف، سه واکنش دفاعی مناسب، دو بازیابی توپ و دو پیروزی در دوئل با بازیکنان ویسل کوبه داشت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره