نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

علیپور، بلانکو و اسدی به دنبال باطل السحر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
علیپور، بلانکو و اسدی به دنبال باطل السحر!

ورزش 3/هفته سوم لیگ بیست و چهارم به پایان رسید و در این سه هفته از فصل جدید لیگ برتر، 48 گل به ثمر رسید و در مجموع شاهد دیدارهای جذاب و پرگل زیادی بودیم که در مهم‌ترین آمار این 48 گل بین 39 بازیکن مختلف تقسیم شده است که در این بین امیرحسین حسین‌زاده و رضا غندی‌پور 3 گل و همچنین کاوه رضایی، رامین رضاییان، تومیسلاو اشترکالی، مهرداد قنبری و عیسی مرادی هر کدام دو گله هستند. با این حال هنوز مهاجمان نامدار و باتجربه زیادی هستند که در این فصل گل نزده‌اند که تعداد روزهایی که از آخرین گلشان می‌گذرد بلکه به 100 روز نزدیک شده است. اکنون قرار است آمار این مهاجمان را با یکدیگر بررسی کنیم:

مرتضی تبریزی - 538 روز
مهاجم فعلی ذوبی‌ها اگر چه به تازگی به این تیم پیوست اما آخرین گلش دو فصل قبل برای گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رسید. البته تبریزی مصدومیت سنگینی را در آلومینیوم تجربه کرد و این موضوع باعث شد بسیاری از دیدارهای لیگ بیست و سوم را از دست دهد و حالا مدت زمان گل نزدن او می‌تواند به 2 سال هم برسد!

لوسیانو پریرا - 243 روز
این برزیلی باتجربه فولاد خوزستان آخرین بار در نخستین روز سال جدید میلادی مقابل پرسپولیس با پیراهن مس رفسنجان گلزنی کرد. شیمبا به دلیل مصدومیت در دیدارهای آغازین لیگ جدید غایب بوده و در برگشتش قطعا برای گل زدن کار سختی دارد.

رضا اسدی - 171 روز
اسدی فصل گذشته در سپاهان روزهای بسیار خوبی داشت اما به یک باره با افت سپاهان، او هم از عملکرد مطلوبش فاصله گرفت و حتی وضعیت به سمتی رفت که او جایگاه ثابتش در ترکیب را از دست داد. مهاجم سپاهان در 3 بازی نخست لیگ بیست و چهارم مدت زمان کمی بازی کرده و با این حال آخرین گلش را در هفته بیستم لیگ قبل برابر فولاد به ثمر رساند

علی علیپور - 168 روز
او دوباره به ایران برگشته و پیراهن پرسپولیس را به تن کرده اما مهاجم 28 ساله سرخ‌ها، آخرین بار برابر براگا در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال برای تیمش از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و به نظر می‌رسد آقای گل سابق فوتبال ایران می‌تواند دوباره در نقش قاتل تیم‌های لیگ برتری ظاهر شود و این آمار را متوقف کند.

مهدی عبدی - 141 روز
او آخرین گل تراکتور تحت هدایت خمس را به ثمر رساند و در شبی که یادگار امام، با نتیجه 4 بر 1 مغلوب ذوب آهن شد. عبدی با تک گلش از سنگینی شکست تی‌تی‌ها کم کرد.

گوستاوو بلانکو - 117 روز
مهاجم آرژانتینی استقلال در 2 بازی نخست فصل جدید به دلیل مشکلات کارت بازی نتوانست حضور داشته باشد و مقابل فولاد برای دقایق کمی به میدان رفت ولی با این حال آخرین گلش را برابر ذوب آهن به ثمر رساند

رحمان جعفری - 112 روز
رحمان بی‌رحم تبریزی‌ها بعد از گل زدن در هفته بیست و هفتم لیگ قبلی دیگر گل نزده است.

شروین بزرگ - 112 روز
او در سه بازی نخست فصل جدید به دلیل مصدومیت در لیست آلومینیوم حضور نداشت اما به هر حال او هم آخرین بار در هفته بیست و هفتم لیگ بیست و سوم گلزنی کرده بود.

عیسی آل‌کثیر - 99 روز
او آخرین بار در دیدار مقابل استقلال خوزستان برای تیمش گلزنی کرد و در لیگ جدید هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

 
سجاد شهباززاده - 99 روز
سجاد پس از باز کردن دروازه ملوان در هفته بیست و هشتم دیگر گل نزده است.

 
علی قربانی و حامد پاکدل - 95 روز
این دو بازیکن سابق پیکان هر دو آخرین بار در هفته بیست و نهم برای این تیم گل زدند و با سقوط پیکان، هر دو از تیمشان جدا شدند و این فصل چالش جدیدی در پیش دارند. پاکدل برای نساجی بازی می‌کند و قربانی برای گل گهر اما خبری از گل زدن آنها نبودند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره