نماد آخرین خبر

تمام بوندس‌لیگا از هری کین گل خورده‌اند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمام بوندس‌لیگا از هری کین گل خورده‌اند!

ورزش 3/بایرن مونیخ در بازی هفته دوم بوندس‌لیگا امشب میزبان فرایبورگ است و پس از یک نیمه فشار روی دروازه حریف موفق شد در دقایق پایانی به گل برسد.
بایرن از ابتدای نیمه اول در بازی خانگی که هوادارانش استقبال چشمگیری از آن روی سکوهای آلیانز آرنا داشته‌اند، فرایبورگ را تحت فشار گذاشت.
پس از چند تلاش که راه به جایی نبرد، یک ضربه پنالتی در دقیقه 38 نتیجه بازی را تغییر داد. در دقیقه 36، هری کین ارسال کرنر میشل اولیسه را با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد.

این توپ به مدافع حریف برخورد کرد و تغییر مسیر داد که اعتراض بازیکنان بایرن تایید می‌کرد توپ به دستان روزنفلدر برخورد کرده است.
پس از درخواست VAR برای بررسی صحنه، داور به سمت نمایشگر کنار زمین رفت تا در مورد پنالتی احتمالی تصمیم بگیرد. پس از بررسی این صحنه مشخص شد که توپ با برخورد به دست مدافع تغییر مسیر داده و پنالتی تایید شد.

هری کین پشت این توپ ایستاد و موفق شد برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان، توپ را به گل تبدیل کند تا به طلسم گلزنی مقابل فرایبورگ پایان بدهد.

مهاجم انگلیسی در فصل پیش موفق شده بود مقابل 16 تیم بوندس‌لیگایی گلزنی کند و فرایبورگ تنها تیمی بود که تا به امروز هرگز مقابل آن گلزنی نکرده بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره