نماد آخرین خبر

محمد خدابنده‌لو خیال گاریدو را راحت کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محمد خدابنده‌لو خیال گاریدو را راحت کرد

ورزش 3/بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس مقابل تراکتور و اخراج سروش رفیعی به نظر می‌رسید کار برای شاگردان گاریدو در تبریز تمام شده باشد و آنها با اولین شکست فصل خود مواجه شوند. اما اتفاق مثبتی را در این تیم شاهد بودیم و سرخ‌ها توانستند در یادگار امام تبریز با یک امتیاز طلایی به کار خود پایان دهند.
در جدال با فولاد خوزستان اما نگرانی بابت غیبت سروش رفیعی بار دیگر شکل گرفت و همه در انتظار تصمیم خوان کارلوس گاریدو برای معرفی جانشین شماره هفت تکنیکی این تیم بودند. سرمربی اسپانیایی با فراخواندن سینا اسدبیگی به ترکیب و همراهی‌اش با مسعود ریگی در میانه میدان، راه‌های نفوذ شاگردان یحیی گل‌محمدی را کاملا بست و شرایط را در ادامه به سود خود پایان داد.
در این بازی اما نمایش یک نیمه‌ای محمد خدابنده‌لو هم کاملا به چشم آمد. بعد از تساوی در نیمه اول، گاریدو در ابتدای نیمه دوم محمد خدابنده‌لو را به جای اسدبیگی به میدان فرستاد تا خلاقیت بیشتری را نیز در این پست شاهد باشیم. هافبک جوان سرخ‌ها نیز با حضور به موقع در تمامی نقاط زمین و با قدرت درگیری و توپ‌گیری مناسب درنهایت زمینه‌ساز گل دوم تیمش نیز شد تا این‌چنین آمادگی خود را به رخ گاریدو کشیده و خیال سرمربی اسپانیایی را بابت شرایط مناسبی که دنبال می‌کند، آسوده کند.
خدابنده‌لو که با حضورش در میانه میدان میانگین سنی تیم را نیز کاهش داده بود، امیدوار است در ادامه نیز بتواند شانس بیشتری برای خودنمایی در ترکیب سرخ‌ها به خود اختصاص دهد و شرایط را بار دیگر در خط میانی به سود خود کند و باید دید با بازگشت سروش رفیعی و پایان محرومیتش، شرایط به چه شکل خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره