نماد آخرین خبر

مرموزترین هافبک دنیا: او چطور بدون تیم ماند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مرموزترین هافبک دنیا: او چطور بدون تیم ماند!

ورزش 3/رابیو پیشنهاداتی از ایتالیا، ترکیه یا عربستان را رد کرد و منتظر لیگ برتر ماند که به آن هم نرسید. او در حالی به اولین فیفا دی رسید که هم بدون تیم است و هم از تیم ملی فرانسه بیرون گذاشته شد.
رابیو قبلاً در سال 2019 پی اس جی را به صورت رایگان و با اختلافاتی آشکار ترک کرد و با یووه قرارداد امضا کرد. در آن مقطع او به سرعت تیم بعدی خود پیدا کرد، اما اکنون وضعیت متفاوت است و آینده اش نیز نامشخص.

این هافبک فرانسوی به باشگاه های زیادی هم در ایتالیا و هم در کشورهای دیگر پیوند خورده بود. میلان برای جذب او تلاش کرد، اما در نهایت منتفی شد. گالاتاسرای فرصت لحظه آخری برای ملی پوش فرانسوی بود، اما پیشنهاد باشگاه ترکیه ای نه رابیو و نه ایجنت او، مادرش ورونیک، را راضی نکرد. در نهایت گالا پولی که قرار بود برای رابیوت خرج کند را در انتقال اوسیمن سرمایه گذاری کرد.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، این روزها رابیو در مایورکا منتظر است تا مقصدی جدید پیدا کند و هنوز چشم به لیگ برتر دارد. اخیرا از علاقه یونایتد به رابیو نام برده شد ولی مذاکرات جدی نشد. رابیو از النصر نیز پیشنهاد داشت ولی گفت که عربستان برای او هنوز زود است.
به ندرت شاهد بوده ایم بازیکنی در اندازه های رابیو بعد از تمام شدن انتقالات بدون تیم بماند. قهرمان جهان در سال 2018 بازیکنی کاملا مرموز نشان داده و هیچکس او را درک نمی کند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره