نماد آخرین خبر

ژاپن و سنگین‌ترین شکست عمر برانکو !

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ژاپن و سنگین‌ترین شکست عمر برانکو !

ورزش 3/هفته اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در حالی برگزار شد که تیم ژاپن در استادیوم جام جهانی ۲۰۰۲ سایتاما رودرروی چین قرار می‌گرفت، تیمی که با هدایت برانکو ایوانکوویچ پای به میدان می‌گذاشت.
ژاپن از همان ابتدا نمایشی تهاجمی داشت و در دقیقه ۱۱ با ضربه ریتسو دوآن در آستانه گلزنی قرار گرفت اما دروازه‌بان چین تیمش را نجات داد اما با این حال یک دقیقه بعد این واتارو اندو بود که از داخل محوطه جریمه دروازه چین را گشود.
بعد از این گل، بازی همچنان دست ژاپن بود و چین توانایی حمله نداشت. در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، کائورو میتوما با ضربه سر گل دوم را هم به ثمر رساند.

نیمه دوم با دو حمله برای ژاپن آغاز شد که ضربه کو ایتاکورا، مدافع تیم بایرن مونیخ به بیرون رفت اما ضربه دیدنی تاکومی مینامینو به شکلی جالب در درون دروازه قرار گرفت.

هشت دقیقه بعد از این گل و در دقیقه ۵۸، باز هم ضربه مینامینو روی پاس آیاسه یوئدا از خط گذشت تا نتیجه ۴-۰ شود.
برانکو بعد از این گل سه تعویض انجام داد اما تیمش همچنان نتوانست به موقعیت خاصی دست پیدا کند تا این بار جونیا ایتو گلزنی کند. شوت او بعد از برخورد به مدافع چین تغییر مسیر داد و در گوشه دروازه قرار گرفت تا این بازیکن جنجالی بعد از دوری طولانی مدت خود، با گل به ترکیب تیمش برگردد. 
ژاپنی‌ها که سیری‌ناپذیر حمله می‌کردند، در دقیقه ۸۷ با ارسال جونیا ایتو و ضربه سر دایزن مائدا از دهانه دروازه گل ششم را هم به ثمر رساندند.

همه تصور می‌کردند بازی با شش گل به پایان خواهد رسید اما بازیکنان ژاپن برنامه دیگری داشتند. تاکفوسو کوبو بعد از دریبل بازیکن حریف با یک ضربه پای چپ توپ را به تور دروازه کوبید تا برد تیمش را بهتر کند.
درنهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و ژاپن به این برد بزرگ دست یافت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره