نماد آخرین خبر

توپ طلا صدای آلمان‌ها را بلند کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توپ طلا صدای آلمان‌ها را بلند کرد

ورزش 3/ایبرل ضمن ابراز نارضایتی از این اتفاق گفت که در بایرن همه متعجب شده‌اند از اینکه موسیالا در بین 30 بازیکن برتر سال هم قرار ندارد.
او گفت: «من برای هر بازیکنی که نامزد توپ طلا می‌شود خوشحالم، اما در بایرن ما از اینکه جمال موسیالا در این لیست نیست بسیار شگفت‌زده شده‌ایم.»
ایبرل عملکرد فوق‌العاده موسیالا را هم در سطح باشگاهی و هم در تیم ملی در طول فصل گذشته برجسته کرد: «جمال یکی از برجسته‌ترین بازیکنان جام ملت‌های اروپا بود، او در تیم منتخب مسابقات انتخاب شد و یکی از بهترین گلزنان بود. علاوه‌بر این، بایرن به لطف عملکرد عالی او به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.»

باتوجه به این دستاوردها، ایبرل عدم حضور موسیالا در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا را "غیرقابل درک" دانست و گفت ارزش‌های این ستاره جوان نادیده گرفته شد.
ایبرل از این فرصت استفاده کرد و گفت که موسیالا یک استعداد استثنایی است و او را «یکی از تماشایی‌ترین بازیکنان فوتبال جهان» توصیف کرد که بایرن و آلمان به او افتخار می‌کنند.

لازم به یادآوری است که موسیالا در طول فصل گذشته برای بایرن 12 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد. علاوه‌بر 3 گلی که او برای مانشافت در یورو 2024 به ثمر رساند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره