نماد آخرین خبر

طارمی راه جام جهانی را باز کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طارمی راه جام جهانی را باز کرد

ورزش 3/حملات پرشمار تیم ملی ایران در نخستین مسابقه مرحله نهایی از دور مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان بالاخره در دقیقه 34 نتیجه داد و مهدی طارمی با فرصت‌طلبی در محوطه جریمه حریف و روی ریباند شوت امید نورافکن توانست دروازه را با یک ضربه زمینی باز کند.
مهدی طارمی که به‌عنوان کاپیتان تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان به زمین رفته، به دنبال گلزنی در یک رقابت رسمی پس از سه ماه بود که توانست این کار را روی دفع اشتباه توکوتائف اِرژان انجام بدهد و با یک ضربه نه چندان محکم، توپ را از خط دروازه قرقیزستان عبور بدهد و نخستین گل ایران در دور مقدماتی جام جهانی را بزند.
کاپیتان تیم ملی ایران که در دقیقه 14 تلاش نافرجامی برای رسیدن به توپ برای زدن گل اول بازی مقابل قرقیزستان داشت، توانست قبل از سوت پایان نیمه نخست کارش را انجام بدهد و گل اول بازی را به ثمر رساند.
طارمی که سه ماه قبل در مسابقه مرحله نخست مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ‌کنگ نمایش درخشانی داشت و توانست سه گل به ثمر رساند، یک پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد، دوباره در فیفادی گلزنی کرد.
طارمی در دقیقه 45 هم با یک فرار عالی از سمت چپ زمین این فرصت را داشت تا پاس گل هم بدهد، اما علی قلی‌زاده به شکل عجیبی از پاس دیدنی کاپیتان ایران استفاده نکرد و ضربه او با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر