نماد آخرین خبر

با رفتن ژاوی، آرامش به بارسلونا برگشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
با رفتن ژاوی، آرامش به بارسلونا برگشت

ورزش 3/آمارها نشان می‌دهد که بازیکنان بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک آرامش بیشتری دارند و کمتر اعتراض می‌کنند.
ژاوی پس از روزهای پر فراز و نشیبی که در بارسلونا و به عنوان سرمربی این تیم پشت سر گذاشت، در پایان فصل گذشته و در اقدامی غیرمنتظره با تصمیم مدیران این باشگاه از هدایت بارسا کنار گذاشته شد.
یکی از مشکلاتی که بارسلونا در فصل گذشته با حضور او روی نیمکتش داشت مربوط به اعتراض‌های بی‌اندازه‌ای بود که در کنار زمین و در نشست‌های خبری به تصمیمات داوران داشت و همین باعث شد که بارها به دلیل دریافت کارت قرمز از همراهی تیمش در مسابقات مختلف محروم شود.
اما به نظر می‌رسد که با حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسا به عنوان سرمربی جدید این تیم شرایط به صورت کلی فرق کرده است. این مربی آلمانی بسیار آرام‌تر از ژاوی است و کمتر پیش می‌آید که به صورت جدی به تصمیمات داوران علیه تیمش اعتراض کند.
موندو دپورتیوو مدعی شده است که این رفتار روی بازیکنان بارسلونا هم تاثیر داشته است و آنها هم به نسبت دوران حضور ژاوی روی نیمکت این تیم بسیار آرام‌تر شده‌اند.
هیچ‌یک از بازیکنان بارسا در فصل جدید به دلیل اعتراض به داوری کارت زردی دریافت نکرده است. این در حالی است که آنها در فصل گذشته پس از چهار هفته چهار کارت زرد فقط به خاطر اعتراض به داور دریافت کرده بودند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره