نماد آخرین خبر

نوراللهی همزمان با تیم ملی درخشید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نوراللهی همزمان با تیم ملی درخشید

ورزش 3/هافبک ایرانی الوحده در جریان بازی دوستانه تیمش موفق به گلزنی شد.
تیم فوتبال الوحده که احمد نوراللهی را در اختیار دارد، به دلیل فیفا دی و توقف مسابقات لیگ برتر امارات، یک دیدار تدارکاتی را در دستور کار قرار داد و در حضور هافبک ایرانی خود به مصاف تیم لیگ یکی خلیج یونایتد رفت و موفق به کسب پیروزی پُر گل شد.
الوحده که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر امارات با نمایش موثر هافبک ایرانی خود و یک پاس گل او توانسته دو پیروزی برابر تیم‌های عجمان و خورفکان به دست بیاورد، شب گذشته هم در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به برتری سه بر صفر مقابل خلیج یونایتد دست یافت.
احمد نوراللهی که در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی پاس تنها گل پیروزی تیمش مقابل خورفکان را داده بود، پاس گل دوم الوحده در دیدار تدارکاتی مقابل خلیج یونایتد را پس از یک- دو با اوتیلی فیلیپ داد و پاس در عمق زیبای او از میانه زمین برای وامبا لئونل هم منجر به گل سوم تیمش در این بازی شد.
نوراللهی در شرایطی که دور از فهرست تیم ملی ایران است و برای پنجمین اردوی متوالی در این جمع دیده نمی‌شود، کارش را در الوحده دنبال می‌کند و امیدوار به ادامه این درخشش در عرصه باشگاهی است که شب گذشته نیز همزمان با بازی ایران نمایش موثری در یک دیدار تدارکاتی ارائه داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره