نماد آخرین خبر

عنکبوت آرژانتینی باور نمی‌کرد؛ چه گلی زدم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عنکبوت آرژانتینی باور نمی‌کرد؛ چه گلی زدم!

ورزش 3/خولین آلوارز هنوز شروع خوبی در اتلتیکو نداشته و موفق به گلزنی نشده اما او بامداد امروز یک گل بسیار تماشایی به شیلی زد.
خولین آلوارز که به او عنکبوت (آرانیا) می گویند، هنوز اولین گل خود را در اتلتیکو مادرید به ثمر نرسانده است، اما او می گوید دیگو سیمئونه و هواداران نباید نگران باشند و زمان درخشش او نیز خواهد رسید.
او بامداد امروز گل دوم آرژانتین را مقابل شیلی در مسابقات مقدماتی جام جهانی (آمریکای جنوبی)آمریکای جنوبیبه ثمر رساند. او این کار را با یک شوت پای چپ از بیرون محوطه جریمه انجام داد.
توپ به تیر افقی برخورد کرد و به داخل دروازه رفت. آنقدر تماشایی که خولین در آن لحظه متوجه نشد که چه کرده است: «وقتی به توپ ضربه زدم، دیدم که به تیر افقی خورد و سپس تعادلم را از دست دادم. یک لحظه فکر کردم که توپ وارد دروازه نشده است و با صدای هواداران و واکنش هم تیمی ها متوجه گلزنی خودم شدم. خیلی گل قشنگی بود.»

این اولین گل خولین آلوارز در بازی برای آرژانتین در ورزشگاه مونومنتال بود. او که حالا 10 گل ملی دارد، در ادامه گفت: «نمایشی که ما ارائه دادیم بسیار خوب بود و مردم این احساس را به ما می دهند. ارتباط بسیار خوبی بین ما و سکوها ایجاد شد و به همه خیلی خوش گذشت. تیم در حال قوی تر شدن است و به همین دلیل ما از بازی لذت بردیم.»

خولین در مورد شروع نه چندان خوبش در اتلتیکو صحبت کرد: «سعی می‌کنم هر چه سریع‌تر خودم را با تیم تطبیق دهم. آنها در مادرید با من خیلی خوب رفتار می کنند، هم تیمی هایم، کادر مربیگری و همه در تیم تلاش می کند که احساس راحتی کنم و باید جواب این اعتماد را در زمین بدهم. من نگران نیستم و هواداران نیز نگران نباشند.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید