نماد آخرین خبر

لاپورت: هیچ پیشنهادی از رئال نداشتم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لاپورت: هیچ پیشنهادی از رئال نداشتم

ورزش 3/آیمریک لاپورت، بازیکن تیم ملی اسپانیا، همراه لوئیس دلافوئنته در نشست خبری پیش از بازی مقابل سوئیس شرکت کرد. 
این مدافع میانی یکی از مهره‌های اصلی تیم دلافوئنته است و در این نشست هیچ مشکلی برای صحبت در مورد همه مسائلی که مطرح شد، از جمله شایعه پیشنهاد رئال مادرید نداشت.
این مدافع که احتمال خروج از عربستان را در صورت ارائه پیشنهاد جالب رد نمی‌کند، درباره شایعه انتقال به رئال مادرید گفت: "هیچ پیشنهادی وجود نداشت. در عربستان سعودی من از محیط اطراف و خانواده‌ام دور هستم. این در آینده برای بازگشت به اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر پیشنهادی مطرح شود، باید آن را تحلیل کرد."

لاپورت درباره نقش خود در قهرمانی اسپانیا در جام ملت‌های اروپا عنوان کرد: "احساس می‌کنم مهم و تأثیرگذار هستم. اینجا همه با هم برابریم. من در این گروه بسیار خوشحالم و قهرمان شدن همیشه قدرت شما را تایید می‌کند. از زمانی که در تیم ملی هستم هیچ دلیلی برای شک به خودم به جا نگذاشته‌ام."
لاپورت نیز مانند دلافوئنته مجبور شد با سوالاتی در مورد تقویم فشرده مسابقات روبرو شود. این مدافع گفت: "راستش را بخواهید، شما همیشه می‌خواهید رقابت کنید. چه 30 یا 90 بازی در سال. البته دشوار است. مربی به شما آزادی زیادی برای گفتن هر چیزی می‌دهد اما می‌خواهیم رقابت کنیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید