نماد آخرین خبر

بامعرفت مثل صلاح؛ پرداخت هزینه درمان اولین مربی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بامعرفت مثل صلاح؛ پرداخت هزینه درمان اولین مربی!

ورزش 3/صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر در اقدامی خیرخواهانه تمامی هزینه های درمان اولین مربی دوران فوتبالش را برعهده گرفت.بامعرفت مثل صلاح: پرداخت هزینه درمان اولین مربی!

در چارچوب هفته چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا، شب گذشته تیم ملی مصر به کاپیتانی محمد صلاح با نتیجه پرگل ۳-۱ از سد کیپ ورد گذشت تا با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار بگیرند.

یک روز بعد از این بازی خبری جالب درخصوص اقدام ارزشمند محمد صلاح در قبال یکی از پیشکسوتان فوتبال مصر منتشر شد که تحسین رسانه های مختلف مصری را برانگیخته است.

طبق اعلام رسانه مصری، محمد صلاح در اردوی تیم ملی مصر بعد از آنکه متوجه می‌شود مصطفی قرنی که اولین کاشف استعداد فوتبالی صلاح در مصر بوده، دچار بیماری شده است، او را با یک ماشین شخصی به هتل محل سکونت تیم ملی دعوت کرد.

صلاح در دیدار با مربی سابقش ضمن اعلام عذرخواهی بابت آنکه نتوانسته خودش به منزل او برود، تمامی هزینه های درمانی او اعم از سفر خارجی مصطفی قرنی به خارج از کشور  را برعهده گرفت.

مصطفی قرنی نقش مهمی در کشف صلاح و انتقالش به عثماثون طنطه در ابتدای دوران حرفه ایه فوتبال او قبل از انتقال به تیم نوجوانان المقاولون را داشت. کسی که محمد صلاح همیشه خودش را مدیون او می‌داند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره