نماد آخرین خبر

گریلیش: بدترین فصل زندگی من تمام شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گریلیش: بدترین فصل زندگی من تمام شد

ورزش 3/گریلیش می‌گوید پس از پشت سر گذاشتن بدترین تابستان زندگی‌اش، از بازگشت به تیم ملی انگلیس خوشحال است.گریلیش: بدترین فصل زندگی من تمام شد

گریلیش اولین حضور خود برای تیم ملی انگلیس پس از کنار گذاشته شدن غافلگیرکننده از لیست تیم ملی در مسابقات یورو ۲۰۲۴ توسط گرت ساوت‌گیت را تجربه کرد. ستاره منچسترسیتی در پیروزی ۲-۰ انگلیس مقابل جمهوری ایرلند در لیگ ملت‌ها موفق به گلزنی شد.

گریلیش اعتراف کرد که بازگشت به تیم ملی برای او معنای زیادی دارد و بیان کرد که از این ناامیدی به عنوان انگیزه‌ای برای بازگشت استفاده کرده است. او در مصاحبه با آی‌تی‌وی اسپورت در پاسخ به این پرسش که این بازی برای او چه معنایی داشت، گفت: «همه چیز. در پایان بازی به سمت هواداران رفتم و شنیدن صدای فریاد زدن نام من و این چیزها حس فوق‌العاده‌ای داشت. هر کسی دقیقاً همین را می‌گوید، هیچ حسی بهتر از بازی برای انگلیس نیست، به خصوص در بازی‌هایی مثل این که می‌دانید کل ملت تماشا می‌کند. در طول تابستان، من قبلاً در مصاحبه دیگری گفتم، صادقانه بگویم شاید یکی از بدترین تابستان‌های زندگی‌ام بود زیرا نمی‌توانید همه چیزهایی را که برای شما اتفاق می‌افتد نادیده بگیرید. سخت بود اما به من انگیزه بیشتری داد تا بازگردم.»

گریلیش در استادیوم آویوا توسط تماشاگران میزبان هو شد، زیرا قبلاً برای جمهوری ایرلند بازی کرده بود. او برای تیم‌های زیر ۱۷، زیر ۱۸ و زیر ۲۱ ایرلند بازی کرده بود اما دعوت به تیم ملی بزرگسالان توسط مارتین اونیل را رد کرده بود. در سپتامبر ۲۰۱۵ او تأیید کرد که برای انگلیس بازی خواهد کرد، اما باید تا سپتامبر ۲۰۲۰ صبر می‌کرد تا اولین بازی خود را انجام دهد.

در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار چنین واکنش شدیدی را داشت، گریلیش گفت: «بله، این چیزی است که من و دکلان (رایس) انتظار داشتیم. قبل از بازی گفتم فکر می‌کنم حس متفاوتی است که هواداران تیم مقابل فقط شما را هو کنند. من و دکلان هیچ چیز بدی برای گفتن نداریم. ما از بازی در اینجا لذت بردیم، من قطعاً لذت بردم. من در خانواده‌ام ایرلندی‌های زیادی دارم، بنابراین هیچ خصومتی وجود ندارد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره