نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

توضیحات مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران درباره دیسکالیفه‌شدن صادق بیت‌سیاح

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/هادی زاده، سرمربی دوومیدانی پس از دیسکالفه شدن صادق بیت‌سیاح اظهار داشت: وقتی که مسابقات تمام شد، ما متوجه شدیم که او دیسکالفه شدیم و بلافاصله اعتراض شدیدمان را به آنها نشان دادیم. جلسه تشکیل شد و فیلم‌های مسابقات را به ما نشان دادند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر کدام از ورزشکاران یکجور خوشحالی می‌کنند، برخی از حرکات بیت‌سیاح مورد پسند سرداور قرار نگرفت. نظر ما این است که هر ورزشکاری برای نشان دادن خوشحالی خودش می‌تواند هر حرکتی بکند و اعتراض هم کردیم. بیت‌سیاح وقتی رکورد جهانی را شکست دستش را به شکلی روی سرش کشید ولی آنها معتقدند که این حرکت غیرورزشی است و یک کارت زرد به او می‌دهند.

وی ادامه داد: ما پرچم به ورزشکار نمی‌دهیم و پرچم کشور ایران توسط مربی از روی سکوها داده می شود. در پایان مسابقات بیت‌سیاح به خاطر عشق و ارادتی که به خانم ام البنین داشتند،‌یک مرتبه این پرچم را از کیفشان درمی‌آورند و کارت زرد دوم به او داده می‌شود. 

هادی زاده گفت: جلسه اول برگزار شد و اعتراض ما قبول نشد. با تلاشی که دوستان انجام دادند تا رای فردا اعلام شود. می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم در جلسۀ اول اعتراض ما را نپذیرفتند. ما تلاش کردیم اهدای مدال را به عقب بیندازیم و به فردا موکول شد. جلسۀ دوم هم تا لحظاتی دیگر برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره