نماد آخرین خبر

عطش هری کین برای کسب جام

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عطش هری کین برای کسب جام

ورزش 3/هری کین از اولین پیروزی انگلیس در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بسیار راضی است.
  تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی ایرلند به میدان رفت و موفق شد با دو گل حریفش را از سر راه بردارد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.
سه شیرها چند هفته قبل در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی اسپانیا شکست خوردند و نتوانستند جام قهرمانی را به دست آورند و برای دومین بار به کسب مقام نایب قهرمانی اکتفا کردند تا دست هری کین باز هم از جام قهرمانی کوتاه مانده باشد.
اما به نظر می‌رسد که کاپیتان تیم ملی انگلیس به دوره جدیدی که در این تیم پس از جدایی گرت ساوتگیت آغاز شده بسیار امیدوار است و عطش زیادی برای کسب اولین عنوان قهرمانی به همراه این تیم دارد.
کین پس از پایان بازی برابر ایرلند با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "این بهترین آغاز برای رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپای ما در خارج از خانه بود."
تیم ملی انگلیس در دومین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا باید روز سه‌شنبه در ورزشگاه ومبلی روبروی تیم ملی فنلاند به میدان برود و به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی در این مسابقات است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره