نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات مورایس درباره دانشگر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات مورایس درباره دانشگر

تسنیم/باشگاه سپاهان می‌گوید با دانشگر برای ادامه همکاری توافق کرده و این بازیکن در تمرینات حضور دارد.
در روز 11 شهریور ماه سال جاری مشخص شد که اتحاد کلبا با ارائه پیشنهادی رسمی به سپاهان، خواهان جذب محمد دانشگر شد. با وجود اینکه مدافع طلایی‌پوشان راضی به جدایی بود؛ اما باشگاه سپاهان مخالفت خود را اعلام کرد.
با گذشت چند روز از این تصمیم، ژوزه مورایس امروز با انتشار مطالبی در فضای مجازی درباره قصد محمد دانشگر برای جدایی از سپاهان و نظرش در این مورد به صحبت پرداخت. سرمربی پرتغالی نوشت: «شنیده‌ام که بسیاری از شما نگران رفتن دانشگر هستید و فکر می‌کنید که من قصد فروش او را دارم اما باید روشن کنم که دانشگر خودش تصمیم به ترک تیم گرفته و این تصمیم کاملا شخصی است.»
بعد از این واکنش، تصور ایجاد شد که جدایی محمد دانشگر از جمع سپاهانی‌ها قطعی شده؛ اما مدیران باشگاه سپاهان روایت متفاوتی از قضیه دارند.
در همین رابطه یکی از مدیران سپاهان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: صحبت‌های مورایس مربوط به زمانی است که دانشگر پیشنهاد دریافت کرد و قصد جدایی داشت اما بعد از مذاکرات مدیران باشگاه با دانشگر، موضع ادامه همکاری به وی اعلام شد. این موضوع تمام شده و این مدافع هم در تمرینات تیم حضور دارد. حتی دیروز (شنبه) که صحبتی از این موضوع نبود، ویدیویی از تمرین منتشر شد و دانشگر در تمرینات حضور دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره