نماد آخرین خبر

لبخند رضایت اینزاگی از گلزنی طارمی برای ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لبخند رضایت اینزاگی از گلزنی طارمی برای ایران

ورزش 3/روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشته است که طارمی روند خوبش را در تیم ملی ایران ادامه داد و آماده درخشش با لباس اینتر است.
 مهدی طارمی توانست در دیدار برابر قرقیزستان، نخستین گل خود در این فصل را به ثمر برساند. مهاجم اینتر که عملکرد خوبی در لباس قهرمان ایتالیا داشته است، با این گل روحیه خود را افزایش داده و در تلاش برای ثبت اولین گل در لباس نراتزوری است.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با اشاره به گلزنی طارمی برابر قرقیزستان نوشته است:
مهدی طارمی با به ثمر رساندن گل برای تیم ملی ایران، نشان داد که در شرایط خوبی قرار دارد و آماده است تا برای رقابت‌های پرفشار با اینتر آماده شود. باشگاه اینتر از حضور او رضایت دارد و اینزاگی می‌داند که می‌تواند روی او حساب کند و یک گزینه بیشتر برای زوج لاوتارو-تورام در اختیار دارد.
روزنامه "گاتزتا دلو اسپورت" می‌نویسد: اینتر اکنون منتظر طارمی است تا برای آغاز داغ روزهای پایانی تابستان آماده شود. باشگاه از او می‌خواهد اولین گلی را که در سه بازی لیگ از دست رفته است، به ثمر برساند. مهدی طارمی در این مدت 116 دقیقه بازی در لیگ، موفق شده است اعتماد اینزاگی و تمام اعضای باشگاه را جلب کند.
انتخاب آن‌ها درست بوده است؛ طارمی همان چیزی است که خط حمله نیاز داشت. با حضور او در ترکیب، دیگر مشکلات قدیمی مربوط به ضعف خط حمله از جمله خستگی زوج تولا باز نخواهند گشت. وقتی یکی از دو مهاجم اصلی، ال توروی آرژانتینی یا همتای فرانسوی‌اش نتواند بازی کند، طارمی خواهد بود که کیفیت تیم را حفظ می‌کند.
این مهاجم 32 ساله ایرانی یک گلزن اصیل است؛ 91 گل با پورتو گواهی بر این ادعاست. البته او باید به مکانیزم‌های جدید تیم آشنا شود و در ماشینی که خودش به خوبی کار می‌کند، جا بیفتد. با این حال، کادر فنی اینتر متوجه شده است که مهدی، باهوش و سریع است و به‌سرعت یاد می‌گیرد، هرچند که در اوج یادگیری به دلیل تعطیلات ملی ناچار به بازگشت به کشورش شد.
او با تیم ملی ایران، سه‌شنبه در دومین مسابقه خود، در خانه امارات و در گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بازی خواهد کرد. سپس، روز بعد با هواپیما به میلان برمی‌گردد و به تمرینات اینتر در آپیانو می‌پیوندد.
خبرهای خوب از این تعطیلات تنها به ایتالیا محدود نمی‌شود. سیمونه اینزاگی که پنجشنبه گذشته با گل سرنوشت‌ساز مهدی طارمی در پیروزی نزدیک ایران مقابل قرقیزستان خوشحال شده بود، از این موضوع بهره‌برداری کرد. این اولین گل رسمی طارمی در این فصل است. با اینکه او در اینتر موفق به گلزنی نشده بود، با این حال طارمی توانسته است نظر مثبت باشگاه را جلب کند.
"گاتزتا دلو اسپورت" همچنین تأکید می‌کند که بازیکن متولد ۱۹۹۲ تنها به‌ظاهر یک ذخیره برای زوج لائوتارو - تورام است، زیرا کادر فنی اینتر در این ماه‌های اولیه حضور طارمی در این باشگاه، به سرعت یادگیری او پی برده است. چهارشنبه یا پنجشنبه، پس از آخرین بازی ملی‌اش، طارمی به آپیانو جنتیله بازخواهد گشت و ارتباط خود را با دنیای اینتر از سر خواهد گرفت تا هماهنگی بیشتری با هم‌تیمی‌هایش پیدا کند. در همین حین، او شروع به هدف‌گیری و ثبت اولین گل کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره