نماد آخرین خبر

بلینگام خبر خوشحال‌کننده را به رئال داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بلینگام خبر خوشحال‌کننده را به رئال داد

ورزش 3/جود بلینگام به شرایط خوب خود نزدیک می شود و انتظار می رود بتواند رئال را برابر سوسیداد همراهی کند.
 جود بلینگام قرار است در روزهای آینده به تمرینات رئال ملحق شود و به سن سباستین نیز برای بازی با سوسیداد خواهد رفت.
این خبر باعث می شود آنچلوتی بعد از چند روز شنیدن اخبار تلخ مصدومیت ها لبخند بزند. مارکا امروز نوشت که ستاره انگلیسی در حال پیشرفتی مطلوب است و پیش بینی می شود از سه شنبه یا چهارشنه به تمرینات بازگردد و در صورتی که پزشکان مجوز بدهند، برای بازگشت به رقابت ها و بازی مقابل رئال سوسیداد آماده خواهد شد.
رئال مادرید به بازیکنان غیرملی پوشش چند روزی مرخصی داده و از سه شنبه ساعت 17:00 تمرینات از سر گرفته می شود اما کار برای مصدومان تیم بدون توقف ادامه داشته و به ریکاوری مشغولند. بلینگام که پس از دو هفته دوری از میادین بالاخره نور را در انتهای تونل می بیند، این روزها با چالش رسیدن به بازی شنبه هفته بعد روبرو است. کارلتو بعد از اینکه جود بازی برابر وایادولید، لاس پالماس و بتیس را از دست داد، به او نیاز دارد به خصوص که رئال از مصدومیت های زیادی رنج می برد.
بلینگام در 23 آگوست در تمرین قبل از بازی با وایادولید از ناحیه عضله کف پای راست آسیب دید. از آن زمان به بعد، وضعیت مصدومیت ها برای رئال پیچیده‌تر شد تا جایی که در حال حاضر همراه با جود، هشت بازیکن با مشکلات بدنی در تیم هستند: آلابا، سبایوس و کاماوینگا غایب طولانی‌مدت هستند، میلیتائو برای بازی آنوئتا در دسترس نیست در حالی که منتظر انجام تست‌های جدید است. شوآمنی و مندی نیز برای سفر به سن سباستین شرایط 100 در صدی ندارند.
گویا همین هم کافی نبود چون جمعه مشخص شد که خاکوبو، بازیکن جوان رئال، هم مصدوم شده و رائول آسنسیو جای او را گرفته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره