نماد آخرین خبر

خوش اشتهایی تنها دلیل بیرون ماندن ستاره فرانسوی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خوش اشتهایی تنها دلیل بیرون ماندن ستاره فرانسوی!

ورزش 3/طبق اعلام رسانه فوتبال ایتالیا، آدرین رابیو به دلیل ارائه درخواست مالی بیش از حد با هیچ یک از تیم‌های خواهان خود به توافق نرسید.
 یکی از عجیب‌ترین بیرون مانده‌های نقل و انتقالات تابستانی بی‌شک آدرین رابیو ‌هافبک ۲۹ ساله یوونتوس است که باوجود داشتن چند پیشنهاد خوب، با هیچ تیمی به توافق نرسید.
در همین راستا عصر امروز رسانه "فوتبال ایتالیا" در گزارشی پرده از دلیل اصلی بیرون ماندن او در پنجره نقل‌ و انتقالاتی تابستان برداشت. این رسانه عنوان کرد: "رابیو برای تمدید قرارداد با یوونتوس، خواهان عقد قراردادی ۱۰ میلیون یورویی بوده است. با این حال یوونتوس به این بازیکن پیشنهاد ۷.۵ یورویی ارائه داده اما ستاره فرانسوی این مبلغ را نپذیرفت.
این در حالی‌ست که تیم‌های دیگر از جمله میلان به او پیشنهاد ۵.۵ یورویی ارائه کرده بودند. گالاتاسرای، منچستریونایتد، النصر عربستان و نیوکسل از جمله دیگر تیم‌های مطرح خواهان این بازیکن بودند اما رابیو با هیچکدام از این تیم‌ها از نظر مالی به توافق نرسید تا حداقل نیم فصل را بدون تیم سپری کند.
"فوتبال ایتالیا" تاکید کرد درخواست مالی بالای رابیو تنها دلیل عدم توافقش با تیم‌های خواهان او بوده است. گفتنی است رابیو از سال ۲۰۱۹ عضو یوونتوس بود و در این مدت در ۱۵۷ بازی داخلی برای بانوی پیر به میدان رفت و ۱۸ گل نیز به ثمر رساند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره