نماد آخرین خبر

سقوط ستاره مراکشی که بارسا شیفته او بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سقوط ستاره مراکشی که بارسا شیفته او بود

ورزش 3/این روزها خبری از عزالدین اوناهی که با درخشش در جام جهانی برابر اسپانیا باعث جلب توجه بارسا و نیز حیرت لوئیس انریکه شده بود، نیست.
  پس از شکست اسپانیا از مراکش در جام جهانی و حذف از رقابت ها، انریکه نتوانست شگفتی خود از بازی اوناهی را پنهان کند و گفت: «از بازی شماره 8 مراکش خیلی غافلگیر شدم، یادم نیست اسمش چه بود و ببخشید. وای خدای من! این پسره از کجا آمده؟ او خیلی خوب بازی می کرد. اشرف، زیاش، آمرابت و النصیری را همه می شناختیم ولی شماره هشت عجب بازیکنی بود.»
او در جام جهانی به قدری خوب بود که حتی سخت مورد توجه بارسلونا قرار گرفت، اما در نهایت هافبک سابق آنژه در بازار زمستانی 2023 در ازای 8 میلیون یورو به المپیک مارسی منتقل شد.
اما تنها یک سال و نیم بعد او از مارسی جدا شد و هرگز نتوانست درخشش خود را نشان دهد. آمار او سه گل و یک پاس گل در 44 بازی بود و با نظر روبرتو دی زربی کنار گذاشته شد.  دی زربی به محض اینکه تابستان امسال مربی مارسی شد ، به او گفت که جزو برنامه هایش نیست و از اوناهی خواست تیم دیگری برای خودش پیدا کند.
او مورد توجه بتیس، سویا و لاس پالماس قرار داشت و به نظر می رسید که راهی قطر خواهد شد اما در آخرین لحظه، با بسته شدن بازار تابستانی لیگ 1، او در نهایت به صورت قرضی با بند خرید یازد میلیون یورویی به پاناتینایکوس رفت.
اوناهی بعد از انتقال به تیم یونانی گفت: «واقعا برایم سخت بود. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما این شرایط باعث رشد من خواهد شد. من باید احساس کنم که دوستم دارند و به همین دلیل از مارسی رفتم. فصل گذشته برای من پیچیده بود و مصدومیت و مشکلات شخصی خارج از فوتبال روی من تأثیر گذاشت. به اندازه کافی تلاش نکردم و آن را قبول دارم. منو به باشگاهی نیاز داشتم که به من کمک کند دوباره روی فوتبال تمرکز کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره