نماد آخرین خبر

کلوپ: بازگشت به دورتموند رویایی بود که واقعی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کلوپ: بازگشت به دورتموند رویایی بود که واقعی شد

ورزش 3/یورگن کلوپ از اینکه یک بار دیگر در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک روی نیمکت دورتموند نشسته بسیار خوشحال است.
 کلوپ چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد برای مدتی از دنیای فوتبال فاصله بگیرد و در پایان فصل گذشته از هدایت لیورپول کناره‌گیری کرد و از آن زمان تا به حال در حال سپری کردن تعطیلاتش در کنار خانواده است.
این مربی آلمانی پیش از این هفت سال و در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ هدایت دورتموند را بر عهده داشت، روزهای بسیار خوبی را با این تیم سپری کرد و توانست دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را هم برای این تیم به ارمغان بیاورد.
او روز شنبه برای اولین بار پس از ترک لیورپول در دیداری که به افتخار دو بازیکن سابقش برگزار شده بود بار دیگر به سیگنال ایدونا پارک برگشت و روی نیمکت دورتموند نشست و تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که از این اتفاق بسیار خوشحال است.
کلوپ در گفتگو با خبرنگاران درباره این تصمیم اظهار داشت:" این رویای قدیمی بود که بالاخره به واقعیت تبدیل شد. من می‌خواستم که دوباره این احساس را تجربه کنم. چند ماه قبل بود که وداعی احساسی در لیورپول داشتم. امروز هم برای من بسیار احساسی بود.
شاید بعضی از افراد بگویند که من امروز یک جور هستم و فردا جور دیگری خواهم بود. دوست دارم این موضوع را این طور توضیح دهم که وقتی شما سه بچه دارید همه آنها را به یک اندازه دوست دارید و این احساس من به هر سه باشگاهم است. من همه آنها را دوست دارم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره