نماد آخرین خبر

تصمیم نهایی والنسیا در مورد بازیکن متجاوز

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تصمیم نهایی والنسیا در مورد بازیکن متجاوز

ورزش 3/رافا میر که به اتهام تجاوز دستگیر و دو روز زندانی بود، به قید وثیقه آزاد شده و باشگاه والنسیا باید در مورد بازگشت او به تمرین نظر نهایی را بدهد.
رافا میر، فوتبالیست والنسیا، منتظر اولین تصمیم باشگاه است که بر آینده فوتبال او تاثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد. مهاجم جنجالی که از روز چهارشنبه با قید وثیفه آزاد شد، برای اولین‌بار پس از متهم شدن به تجاوز جنسی، باید این دوشنبه به تمرینات تیم اول بپیوندد. اما هیچ‌کس هنوز در باشگاه رسما تایید یا تکذیب نمی‌کند که او راس ساعت 18 باید در شهرک ورزشی پاترنا حاضر شود یا خیر. این تصمیمی بر عهده پیتر لیم، مالک باشگاه، است و در این قضیه روبن باراخا، به عنوان مربی، دخالتی نخواهد داشت.
در این رابطه ال‌چیرینگیتو در خبری اختصاصی اعلام کرد که دیشب به میر اطلاع داده شده که باید در تمرین حاضر شود و مشکلی از این بابت نخواهد داشت. در واقع تصمیم بر این شده که تا زمان مشخص شدن حکم دادگاه، او به کار خود ادامه دهد.
نباید فراموش کرد که میر قرضی و یک‌ساله برای والنسیا بازی می‌کند و متعلق به سویاست. روند دادگاه او نیز ممکن است بسیار طولانی شود و والنسیا که برای بازی بعدی خود مهاجم مرکزی ندارد، تصمیم گرفته تا همچنان روی میر حساب کند. قطعا حضور او در میدان به‌خصوص می‌تواند با واکنش‌های منفی هواداران رقیب مواجه شود.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره