نماد آخرین خبر

من و رونالدو کیفیت فوتبال عربستان را ثابت کردیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
من و رونالدو کیفیت فوتبال عربستان را ثابت کردیم!

ورزش 3/روبن نوس مدعی شد که او همراه با کریستیانو رونالدو کیفیت فوتبال لیگ برتر عربستان سعودی را "اثبات" کرده و از منتقدان خواست که بیشتر به آمار او توجه کنند.
برنده پنج‌بار توپ طلا در سال 2023 به دنبال جدایی از منچستریونایتد، راهی خاورمیانه شد. رونالدو راه را برای چندین نام آشنای دیگر هموار کرد تا به او بپیوندند و موجب شناخت بیشتر فوتبال عربستان به علاقه‌مندان این رشته شد.
نوس از جمله کسانی است که مسیر هموطن خود به عربستان سعودی را دنبال کرده و در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال پرتغال به منتقدان فوتبال عربستان واکنش نشان داد.

نوس گفت: "من از منتقدان دعوت می‌کنم تا فوتبال عربستان را تماشا کنند. این را چندبار گفته‌ام. اگر داده‌های جی‌پی‌اس من از زمان حضور در فوتبال انگلیس را با فوتبال عربستان مقایسه کنید، من حتی الان بیشتر می‌دوم، اما با این تفاوت که در دمای 40 درجه سانتیگراد این کار را انجام می‌دهم! از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم. من و کریستیانو هر دو ثابت کردیم که فوتبال عربستان کیفیت زیادی دارد."
رونالدو فصل گذشته 50 گل برای النصر به ثمر رساند و در فصل جاری هم آمار مناسبی دارد. او پس از گلزنی در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌های یوفا برای پرتغال، به رکورد 901 گل زده در دوران حرفه‌ای‌اش رسید


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره