نماد آخرین خبر

امباپه دیگر مثل گذشته ترسناک نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امباپه دیگر مثل گذشته ترسناک نیست

ورزش 3/بیزنته لیزارازو، اسطوره فوتبال فرانسه، به کیلیان امباپه حمله کرده و مدعی شد که این مهاجم، مانند گذشته خطرناک نیست و برای رقبا یک تهدید محسوب نمی‌شود.
امباپه به دنبال جدایی از پاری سن ژرمن در تابستان امسال، به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید رفت. با این حال، این مهاجم فرانسوی شروع درخشانی در رئال مادرید نداشته است.
مشکلات فقط مربوط به رئال مادرید نبوده، بلکه افت امباپه در تیم ملی فرانسه نیز آشکار شده و او نتوانست در مسابقات یورو 2024 آنطور که انتظار می‌رفت، عمل کند.

لیزارازو اکنون با این ادعا که کاپیتان فرانسوی دیگر مانند گذشته تهدیدآمیز نیست، به انتقاد از این بازیکن 25 ساله پرداخته است. لیزارازو در ستون خود در روزنامه اکیپ نوشت:"شما نمی‌توانید نسبت به احساسات طرفداران تیم فرانسه، نسبت به ناراحتی‌هایی که ممکن است داشته باشند، نسبت به سوالاتی که ممکن است داشته باشند، بی تفاوت باشید.
شما باید سعی کنید به آن‌ها پاسخ دهید، آن‌ها را امیدوار کنید، این بخشی از کار و ارتباط عاطفی است که باید با طرفداران خود داشته باشید. امباپه دیگر آنقدر که در گذشته از او سراغ داشتیم، انفجاری و سرنوشت‌ساز نیست. او گلزن بسیار خوبی است، البته بازیکن بسیار خوبی است، اما دیگر مثل قبل ترسناک نیست."

امباپه در طول مسیر فرانسه برای صعود نیمه نهایی یورو فقط یک گل زد و آن هم یک پنالتی در مرحله گروهی مقابل لهستان بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید