نماد آخرین خبر

دروازه‌بان ذوب‌آهن و رویای پوشیدن پیراهن تیم ملی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دروازه‌بان ذوب‌آهن و رویای پوشیدن پیراهن تیم ملی

ورزش 3/پارسا جعفری دروازه‌بان ذوب آهن در سه بازی گذشته عملکرد مناسبی برای تیمش داشت و توانست نظر کادرفنی را به خود جلب کند.
جعفری درباره شرایط تمرینات این تیم پیش از مصاف با تراکتور به خبرنگار ما گفت: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده دیدار با تراکتور هستیم. دوست داریم اولین برد فصل جدید را مقابل تراکتور رقم بزنیم تا تیم‌مان در جایگاه بهتری قرار بگیرد.
او درباره شرایط آمادگی خودش نیز اظهار داشت: تلاش می‌کنم روند خوب بازی‌های گذشته را ادامه دهم و در همین راستا تمرینات سفت و سختی را انجام داده تا بتوانم برای تیمم تاثیرگذار باشم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درباره شرایط تیم ملی و بازی مقابل امارات نیز افزود: به نظرم شرایط تیم ملی بازی به بازی بهتر خواهد شد و نباید بازی اول را خیلی ملاک قرار داد. یقینا با تدابیر کادرفنی شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد.
جعفری همچنین درباره اینکه فکر می کند چه زمانی به تیم ملی دعوت خواهد شد، اینگونه نظر داد: مطمئنا هر بازیکنی دوست دارد پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشد و من نیز یکی از اهداف فوتبالی ام حضور در دروازه تیم ملی است و به همین خاطر هر روز تلاشم را بیشتر می‌کنم و با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی نگاه مثبتی به بازیهای لیگ و جوانان دارد امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم در اردوهای ملی حاضر شوم.

گلر ذوب‌آهن در پایان افزود: در کنار تیم ملی برنامه لژیونر شدن نیز یکی دیگر از اهدافم هست و تلاش می‌کنم با عملکرد خوب در ذوب آهن توانایی هایم را نشان دهم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره