نماد آخرین خبر

پاسخ اسدبیگی به مدیریت برای خروج از پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ اسدبیگی به مدیریت برای خروج از پرسپولیس

ورزش 3/سینا اسدبیگی در سومین فصل حضورش در پرسپولیس اکنون با چالش بزرگی مواجه شده و مدیریت باشگاه به دنبال خروج نام این بازیکن از لیست است و البته هافبک سرخ‌ها نیز به واسطه حضور در دو بازی اخیر این تیم مدعی است که گاریدو به وی اعتماد دارد و تمایلی به ترک این تیم ندارد.
با این حال باشگاه پرسپولیس در شرایطی که هنوز اقدامش برای خالی شدن لیست به نتیجه نرسیده، امروز با سعید مهری به توافق دست یافت و هافبک سابق استقلال را به خدمت گرفت.
در این شرایط آنها طی درخواستی رسمی به سینا اسدبیگی اعلام کردند که " تا اطلاع ثانوی از بازی کردن در تیم منع شده است.!"
با این حال سینا اسدبیگی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد اما به واسطه بازی تدارکاتی این تیم مقابل نساجی قائمشهر فرصتی برای همراهی دیگر بازیکنان به دست نیاورد و گاریدو نیز به وی اعلام کرد که مشکل خود را با باشگاه حل کند.
در نهایت هم سینا اسدبیگی به باشگاه اعلام کرد به دلیل فرصت کمتر از 10 روزه تا پایان نقل و انتقالات – که پایان بازه زمانی برای اعلام لیست مازاد محسوب می‌شود- خواهان ادامه همکاری با تیم طبق قراردادش خواهد بود و نسبت به آن متعهد خواهد بود.
اسدبیگی که پیش از شروع فصل و در پنجره تابستانی با پیشنهادات مناسبی مواجه بود اما به واسطه قراردادش با پرسپولیس به آنها پاسخ منفی داده بود، مدعی است فسخ یک طرفه قراردادش در چنین شرایطی که پیشنهادی برای او باقی نمانده، می‌تواند باعث خسارت فوتبالی و فنی برایش شود و به واسطه پایان مهلت اعلام لیست مازاد نیز تبعات این تصمیم برعهده "مدیریت پرسپولیس" خواهد بود.

هافبک 28 ساله پرسپولیس که دو فصل پیش با این تیم قراردادش را به امضا رسانده بر اساس بندی که از آن به عنوان "دوره حفاظت شده" یاد می‌کنند، امیدوار است تحت پوشش این بند قرار گرفته و باشگاه به دنبال نقض آن نباشد.
در نهایت اما بعید به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس تمایلی به ادامه همکاری با سینا اسدبیگی داشته باشد و تنها مانع کنونی قرارداد میان دو طرف است که باشگاه به دنبال راهکاری برای عبور از آن است.
اتفاقی که در خصوص کاوه رضایی در قرارداد با استقلال و فسخ یک طرفه این باشگاه با وی صورت گرفت و همچنین پرونده کنونی ارسلان مطهری با استقلالی‌ها. آیا پرسپولیس نیز درگیر پرونده مشابهی خواهد شد یا اینکه طرفین در شرایط مناسبی به قطع همکاری با یکدیگر به نتیجه خواهند رسید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره