نماد آخرین خبر

سعید مهری در پرسپولیس لباس رامین را می‌پوشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سعید مهری در پرسپولیس لباس رامین را می‌پوشد!

ورزش 3/ نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری با اینکه واپسین لحظاتش را سپری می‌کند اما همچنان با آخرین فعالیت پرسپولیس در بازار، تب و تاب زیادی پیدا کرد.
در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات که پرسپولیس و هوادارانش هنوز از شوک جدایی دسته‌جمعی ستاره‌ها خارج نشده بودند، یک انتقال جنجالی بزرگ در اردوگاه رقیب رخ داد. رامین رضاییان که از پرسپولیسی‌ها کینه بزرگی به دل گرفته بود، تصمیم گرفت در فصل بیست‌وچهارم پیراهن آبی به تن کند و سروصدای زیادی با این انتقال به راه افتاد.‌
پرسپولیسی‌ها که تلاش زیادی برای کج کردن مسیر رامین به سمت خودشان کرده بودند، در نهایت با یک ناکامی در جذب این ستاره روبرو شدند.

پرسپولیس نیز به دنبال این اتفاق بیکار ننشست و برای تلافی کردن این انتقال نگاهی به جذب چند بازیکن استقلالی داشت. پس از اینکه نکونام از نام مدافع خود عبور کرد و مرادمند جایی در لیست استقلال نداشت، پرسپولیس با اینکه ترافیک شدیدی را در خط دفاعی داشت به این بازیکن پیشنهاد داد که البته این انتقال به سرانجام نرسید.
در ادامه ماجراهای جنجالی لیست استقلال که قرارداد مهرداد محمدی هم با استقلال به صورت توافقی فسخ شده بود تا بعدا مجددا ثبت شود، پرسپولیس از این فرصت نیز استفاده کرد و در حالی که برادر دوقلوی او را در اختیار داشت، به مهرداد هم پیشنهاد داد تا هم مهاجم مورد نیاز گاریدو را در اختیارش قرار دهد هم با جذب مهره هجومی استقلال به اردوگاه آبی‌ها شبیخون زده باشد که با پاسخ منفی این مهاجم روبرو شد.

سرخ‌ها در آخرین تلاش‌ برای قرمزپوش کردن یک استقلالی سابق، سراغ هافبک سال گذشته این تیم رفتند؛ پرسپولیس که در پست سعید مهری بازیکنان زیادی در اختیار داشت، از انتقام دست نکشید و مهری را از قبرس به ایران آورد تا او جدیدترین بازیکنی باشد که به اردوگاه رقیب کوچ کرده است.
نکته جالب در خصوص این انتقال شماره پیراهن مهری در پرسپولیس است؛ گفته می‌شود او قرار است با پیراهن شماره ۲۷ به میدان برود. رامین رضاییان که هم‌اکنون شماره ۱۰ آبی‌ها را به تن کرده، در هر دو مقطع حضورش در پرسپولیس با پیراهن شماره ۲۷ به میدان می‌رفت. حالا پس از او سعید مهری بازیکنی است که پیراهن رامین را در پرسپولیس به ارث می‌برد تا به نوعی شماره پیراهن این هافبک نیز حاوی پیام خاصی باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره