نماد آخرین خبر

قاب امید و تعصب، سن‌سیروس امیدوارتر از همیشه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قاب امید و تعصب، سن‌سیروس امیدوارتر از همیشه!

ورزش 3/تیم فوتبال ملوان در لیگ بیست و سوم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سرگذاشت و با نتایج خوبی که کسب کرد توانستند در بالای جدول کار خود را به پایان برسانند و مقابل تیم‌های مدعی هم نتایج خوبی کسب کنند، در ادامه این مسیر سعید دقیقی جایگزین تارتار شد اما با یک جابجایی عجیب مازیار و دقیقی در روزهای پایانی تیم‌های خود را تغییر دادند و هدایت ملوان برعهده زارع قرار گرفت.
از کادرفنی سعید دقیقی، جلال رافخایی مهاجم باسابقه و گلزن تیم ملوان در این تیم باقی‌ماند تا دو بازیکن درخشان سال‌های نه چندان دور ملوان هدایت این تیم را برعهده داشته باشند.
رافخایی از دوران بازی تا کنون که در کسوت مربی فعالیت می‌کند حاشیه‌ای نداشته و یکی از چهره‌های موردعلاقه هواداران ملوان است و در این فصل با حضور روی نیمکت ملوان وزن محبوبیت و اعتماد هواداران به کادرفنی را افزایش داده است.

حضور مازیار زارع و جلال رافخایی، نتایج خوب در هفته های آغازین لیگ بیست و چهارم، جذب مهره‌های توانمند و درخشش بازیکنان جوان شرایطی را در انزلی ایجاد کرده آنها یک دل و مصمم برای ادامه درخشش فصل گذشته و حتی رتبه‌ای بهتر از فصل قبل تلاش کنند و شور و هیجان فوتبال مجدد در این شهر در بالاترین سطح قرار گرفته است.
آنها بعد از کسب دو پیروزی، متوقف کردن استقلال حالا باید بعد از تعطیلات مقابل سپاهان قرار بگیرند و کسب امتیاز در این مسابقه می‌تواند ملوان را به عنوان شگفتی‌ساز جدی لیگ بیست و چهارم مطرح کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره