نماد آخرین خبر

مهرداد محمدی - استقلال، جدایی غیرممکن است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهرداد محمدی - استقلال، جدایی غیرممکن است!

ورزش 3/مهرداد محمدی، مهاجم استقلال که در دروان محرومیت شرایط عجیب و غریبی را تجربه کرد و حتی شایعه حضور او در تیم‌های رقیب هم شنیده می‌شد، بدون توجه به تمامی مشکلات در دیدار دوستانه امروز استقلال هم به میدان رفت.
او فصل گذشته بهترین گلزن استقلال بود و اگر در هفته‌های ابتدایی برای این تیم به میدان می‌رفت، با توجه به تقویت فاز هجومی استقلال می‌توانست فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد و شرایط متفاوتی را نسبت به فصل گذشته پشت سر بگذارد.

اما با تمام اتفاقاتی که رقم خورد او وفاداری عجیبی به باشگاه استقلال نشان داد و تمام مشکلات را بدون ایجاد حاشیه خاص و در سکوت پشت سر گذاشت تا نمونه بارز یک فوتبالیست بالغ و پایبند به اصول اخلاقی و معرفتی باشد، این در حالی است که از طرف باشگاه آنطور که باید شأن ستاره این تیم حفظ نشد، محمدی بدون واکنش تند و ایجاد حاشیه در تمام لحظه‌ها سعی داشت حاشیه‌ها را کاهش دهد و با استوری‌های حمایتی از مجموعه باشگاه استقلال فاصله نگرفت.
مهرداد در بازی دوستانه امروز مقابل گل‌گهر برای آبی‌ها به میدان رفت تا پیغام واضحی داشته باشد، جواد نکونام به او اعتقاد دارد و مهرداد محمدی به دنبال اتمام محرومیت و حضور با پیراهن استقلال خود بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره