نماد آخرین خبر

لواندوفسکی: کاشته مودریچ را هیچ گلری مهار نمی‌کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لواندوفسکی: کاشته مودریچ را هیچ گلری مهار نمی‌کرد!

ورزش 3/از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا و در گروه اول مسابقات، تیم ملی کرواسی با تک گل زیبای لوکا مودریچ با نتیجه ۱-۰ از سد لهستان گذشت و سه امتیازی شد.
همانطور که اشاره شد تک گل این بازی را لوکا مودریچ، کاپیتان محبوب کروات‌ها روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. گلی که حتی تمجید کاپیتان باتجربه لهستان که در باشگاه رقیب مودریچ یعنی بارسلونا حضور دارد را نیز در پی داشت.
لواندوفسکی در تمجید از عملکرد مودریچ گفت: "نباید از حق بگذریم، گلی که او مقابل ما به ثمر رساند استثنایی بود. ضربه بی‌نقصی به توپ زد و کاری از دست دروازه‌بان لهستان هم برنمی‌آمد. ما در طول نود دقیقه هیچ فرصت گلزنی به آنها ندادیم اما حضور بازیکنی نظیر لوکا مودریچ و گل غیرمنتظره او منجر به برتری آنها شد. فوتبال همین است. به هرحال به مودریچ و تیمش تبریک می‌گویم. باید سعی کنیم این نتیجه را در دیدار برگشت جبران کنیم.
"گفتنی است لوکا مودریچ در این بازی برای یکصد و هشتادمین بار با پیراهن تیم ملی کرواسی به میدان رفت و حالا در کنار سرخیو راموس با همین تعداد بازی، مشترکاً در جایگاه دوم بیشترین بازی ملی بعد از کریستیانو رونالدو در قاره اروپا قرار گرفتند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره