نماد آخرین خبر

تساوی بدون گل در جو فوق العاده عضدی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تساوی بدون گل در جو فوق العاده عضدی

ورزش 3/دو تیم فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید عضدی رشت در چارچوب هفته اول لیگ به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان حمید درخشان با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، محمد امینی، کنعان طاهرنژاد، علی ابراهیمی، فردین نجفی، محمد شریفی، مهرداد بایرامی، محمدمهدی مهدی‌خانی، میلاد روئین، رضا آذری و رضا زاهدتبار وارد زمین شدند.
در آن سوی میدان نیروی زمینی تهران با ترکیب ابراهیم مرادی، مهیار جباری، طاها شریعتی، وحید نورمحمدی، امیرحسین اسماعیل زاده، یونس دلفی، عقیل عنافچه، امیرحسین موسی‌زاده، حسام پورهاشم، امیرحسین خدامرادی و علی مولایی پای به میدان مسابقه گذاشتند.

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند ولی این پسران شهر باران بودند که رفته رفته با حمایت پرشور هواداران‌شان نبض بازی را در اختیار گرفتند.
داماشی‌ها پس از سپری‌شدن ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه، یکپارچه حمله شدند و در سوی مقابل نیروی زمینی چشم به ضدحملات دوخته بود.

نبرد داماش و نیروی زمینی در پایان نیمه نخست گلی دربرنداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان در میان شور و هیجان هواداران داماش آغاز شد. جو مخوف ورزشگاه شهید عضدی رشت نیروی مضاعفی به داماشی‌ها داده بود و آنها امیدوار بودند بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذارند.
در این بازی پرفشار شاگردان ابهری در نیروی زمینی نیز فرصت گلزنی در حملات خود و کسب سه امتیاز  را داشتند اما چمن نامناسب ورزشگاه عضدی، مانع این شد که دو تیم همه توانایی خود را نشان بدهند.

دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه موفق به زدن گل نشدند و داماش و نیروی زمینی لیگ را با تساوی بدون گل استارت زدند. نیروی زمینی در این فصل به لیگ یک صعود کرده و داماش نیز که فصل پیش به سختی سهمیه خود را حفظ کرد امیدوار است روند متفاوتی را در دسته اول داشته باشد.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید