نماد آخرین خبر

تساوی بدون گل مدعیان در گام نخست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تساوی بدون گل مدعیان در گام نخست!

ورزش 3/هفته نخست لیگ یک فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان که سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر را دارند، مقابل هم قرار گرفتند، این دو تیم از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر هستند اما در گام نخست با نتیجه تساوی بدون گل کار خود را پایان دادند.
سایپا در این مسابقه با ترکیب نیما علیپور، معین قربانی، سیدجلال عبدی، محمدصادق بارانی، امیرحسین یحیی‌زاده، میلاد جهانی، مهیار زحمتکش، مهدی کربلایی، احسان جودکی، علی دهقان، علیرضا ملکی به میدان آمد و چهره‌های آشنایی در ترکیب این تیم حضور داشتند.
نفت آبادان هم با حضور چند چهره لیگ‌برتری در این مسابقه به میدان آمد،  کوروش ملکی، رضا علیاری، مجتبی لطفی، علی عبدالله‌زاده، فرزین معامله‌گری، مهران امیری، ابوالفضل بابادی، رضا مغانلو، میلاد کمندانی، حسین شنانی، مرتضی خراسانی بازیکنانی بودند که کمالوند در این مسابقه به میدان فرستاده بود
این مسابقه حواشی جالب توجه‌ای داشت، آرش برهانی بازیکن سابق استقلال در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا کرد، احمد گوهری دروازه‌بان حال حاضر استقلال خوزستان هم یکی از تماشاگران مطرح این مسابقه بود.
فراز کمالوند که سابقه حضور در باشگاه سایپا را داشته است با استقبال گرم تعدادی از بازیکنان این تیم روبرو شد.
این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم نام آشنای فوتبال ایران در گام نخست موفق به کسب امتیاز کامل نشوند.
 ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره