نماد آخرین خبر

ما برگشتیم؛ تیفوسی‌های محبوب شهر باران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ما برگشتیم؛ تیفوسی‌های محبوب شهر باران

ورزش 3/داماش گیلان با تغییرات گسترده‌ای که داشته چالش فصل جدید خود را در لیگ آزادگان استارت زد.
تیم محبوب رشتی‌ها که با هواداران خاص خود شهرتی ویژه یافته، در این فصل با تغییرات گسترده‌ای پا به میدان گذاشته است و البته در اولین تقابل در خانه مقابل نیروی زمینی به تساوی بدون گل رضایت داد.
تیفوسی‌ها که بار دیگر حامی بزرگ داماش گیلان در استادیوم عضدی رشت بودند، نتوانستند در جدال اول و مقابل نیروی زمینی تازه صعود کرده، اولین گل فصل را روی سکوها جشن بگیرند و تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
داماش گیلان که فصل گذشته را با مشکلات بزرگی به پایان رساند و در نهایت موفق شد با علی نظرمحمدی سهمیه خود را در لیگ آزادگان حفظ کند، در این فصل اما با تغییر در تمامی بخش‌ها از مدیریت گرفته تا کادر فنی و... فصل جدید را استارت زده است. حمید درخشان، سرمربی باسابقه فوتبال ایران که پیش از این نیز تجربه حضور روی نیمکت داماش را داشته، بار دیگر سکان هدایت لاجوردی‌ها را در دست گرفته و امیدوار است با همراهی هواداران این تیم، فصل متفاوتی را برای آنها رقم بزند.
داماش گیلان با این تیتر فصل را استارت زد: "ما به خانه برگشتیم" با شرایط متفاوت و البته توقف در اولین گام و باید دید در جدال بعدی آنها مقابل مس شهربابک در خانه حریف چه شرایطی را دنبال خواهند کرد و آیا اولین جشن پیروزی خود را برپا خواهند کرد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره