نماد آخرین خبر

طوفان هواداران فرانسه؛ امباپه و دشان هو شدند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طوفان هواداران فرانسه؛ امباپه و دشان هو شدند!

ورزش 3/برخی از هواداران فرانسوی هنگام اعلام نام دیدیه دشان قبل از بازی تیم ملی فرانسه مقابل بلژیک در لیگ ملت‌ها، او را هو کردند.طوفان هواداران فرانسه: امباپه و دشان هو شدند!

در آغاز دیدار فرانسه و بلژیک در چارچوب هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به دلیل کسب نتایج ضعیف توسط هواداران هو شد.

دشان تنها کسی نبود که توسط جمعیت حاضر در استادیوم هو شد؛ کیلیان امباپه، بردلی بارکولا و متئو گوئندوزی نیز با هو و سوت هواداران مواجه شدند. این اعتراضات نشان‌دهنده نارضایتی هواداران تیم ملی فرانسه پس از عملکرد ضعیف مقابل ایتالیا در بازی قبلی است. تیم ملی فرانسه به رهبری دشان در بازی ابتدایی‌اش در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳-۱ از قهرمان یورو ۲۰۲۰ شکست خورد.

با وجود مشخص بودن نشانه‌های بی‌اعتمادی هواداران، فیلیپ دیالو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، از دشان حمایت کرده است. دیالو در مورد آینده این مربی گفت:«دیدیه تا سال ۲۰۲۶ با ما قرارداد دارد، بنابراین در حال حاضر موضوع قطع همکاری مطرح نیست. من از کلمه‌ای که دیدیه در مصاحبه اخیرش استفاده کرد خوشم آمد، باید به این تیم نفس تازه‌ای بدهیم. این نفس تازه خواسته دیدیه است و من با آن موافقم. فکر می‌کنم او از این لیگ ملت‌ها برای آماده‌سازی برای هدف اصلی ما، یعنی جام جهانی ۲۰۲۶، استفاده خواهد کرد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره