نماد آخرین خبر

مهمانی ویژه فلیک؛ کل کادر فنی به صرف ناهار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهمانی ویژه فلیک؛ کل کادر فنی به صرف ناهار!

ورزش 3/فلیک، سرمربی بارسلونا، دستیارانش را به یک مهمانی ناهار ویژه دعوت کرده است.مهمانی ویژه فلیک: کل کادر فنی به صرف ناهار!

هانسی فلیک شروع فوق‌العاده‌ای در این فصل داشته است. چهار پیروزی در چهار بازی و آخرین آن با یک پیروزی پرگل ۷-۰ مقابل وایادولید، نشان‌دهنده این موضوع است. هواداران بارسلونا از تیم و سبک بازی مربی آلمانی بسیار راضی هستند. فلیک از یک سو با بازیکنانش سخت‌گیر است و از سوی دیگر با آن‌ها نزدیک و صمیمی است.

به دلیل این فرم خوب و برای حفظ آن در طولانی مدت، فلیک تصمیم گرفته است با کادر فنی‌اش ارتباط نزدیک‌تری ایجاد کند. به همین دلیل، مربی بارسلونا تصمیم گرفته است فردا آن‌ها را به ناهار دعوت کند تا روابط را تقویت کرده و قبل از هفت بازی دشوار متوالی، مهمانی باشکوهی داشته باشند.

رستوران انتخاب شده یک مکان کلاسیک برای هواداران بارسلونا است: کان فران. این رستوران در سانت کویرزه دل والس واقع شده و یک مرکز ویژه برای بسیاری از هواداران بارسلونا است.

لیست افرادی که فلیک دعوت کرده، طولانی است. این لیست شامل دستیاران او، مربیان بدنسازی، فیزیوتراپ‌ها، آنالیزورها، پزشکان، مسئولان تدارکات، مسئولان رسانه و سایر همکاران مربی آلمانی خواهد بود. ناهار بعد از تمرین صبحگاهی تیم که قرار است از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز شود، برگزار خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره