نماد آخرین خبر

شرم‌آور است که مجبوریم یازده صبح بازی کنیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شرم‌آور است که مجبوریم یازده صبح بازی کنیم!

ورزش 3/جونیور فیرپو، بازیکن سابق بارسا و ملی پوش دومنیکن، از برگزاری بازی در ساعت یازده صبح با برمودا گلایه کرد.شرم‌آور است که مجبوریم یازده صبح بازی کنیم!

جونیور فیرپو، ستاره بین‌المللی جمهوری دومینیکن، در مورد زمان بازی مقابل برمودا در لیگ ملت‌های کونکاکاف که ساعت یازده صبح برگزار شد، ابراز تاسف کرد (برتری 3-2 دومنیکن) و گفت: «شرم‌آور است که ساعت 11 صبح و در گرمای شدید بازی کردیم.»

فیرپو ادامه داد: «ما جلسه‌ای با کونکاکاف داشتیم و به آنها گفتم که مایه شرمساری است که باید ساعت یازده صبح بازی کنیم، یعنی زمانی که احتمالاً در طول روز گرم‌ترین است. اگر تامین نور ورزشگاه در شب مشکل است باید بازی به جایی دیگر منتقل شود نه اینکه بازی را نزدیک ظهر برگزار کرد.»

فیرپو که برای لیدز بازی می‌کند و سابقه بازی برای بتیس و بارسلونا را دارد، در مورد بازگشتش به تیم ملی گفت: «به‌خاطر خانواده‌ام برگشتم. از زمانی که به جمهوری دومینیکن ملحق شده‌ام هرگز خانواده را اینقدر خوشحال ندیده‌ام و برای من هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که خانواده‌ام به من افتخار کنند.»

از سوی دیگر، این فوتبالیست 28 ساله از غیبت خود در بازی‌های المپیک پاریس ابراز تاسف کرد زیرا باشگاهش، لیدز یونایتد انگلیس، اجازه حضور به او را نداد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره