نماد آخرین خبر

بنتو: نمی‌توانم بگویم ایران مستحق برد نبود

منبع
فارس
بروزرسانی
بنتو: نمی‌توانم بگویم ایران مستحق برد نبود

فارس/سرمربی تیم ملی امارات اظهار داشت: اگر نیمه اول بازی با ایران با تساوی دنبال می‌شد، نیمه دوم متفاوتی رقم می‌خورد.

پائولو بنتو در نشست خبری پس از بازی ایران و امارات گفت: نتیجه مشخصاً خوب نبود ولی به نظرم عملکرد ما به صورت کلی در نیمه اول خوب بود. ما تعادل خوبی در بازی ایجاد کردیم، بازی را کنترل کردیم و مقابل یک تیم بسیار خطرناک خوب دفاع کردیم. لحظه مهم بازی جایی بود که ما گل خوردیم. آن به آن شکل و زمانی که گل را دریافت کردیم. 

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی متفاوت شد، حریف بازیکنان باتجربه‌ای داشت و راحت بازی کرد و توانست از جهات مختلف بازی کند مخصوصا بعد از اینکه آزمون به زمین آمد، ایران توانست به صورت مستقیم با او بازی کند و بیشتر توپ را به جهات مختلف انتقال دهد، کاملا برخلاف نیمه اول. 

سرمربی تیم ملی امارات گفت: ایران در نیمه دوم این فرصت را داشت از روی ضد حمله گلزنی کند. من نمی‌توانم بگویم که ایران مستحق برد نبود زیرا بیشتر موقعیت ایجاد کرد ولی احساسم این است که اگر نیمه اول بازی با تساوی به پایان می‌رسید، نیمه دوم به شکلی متفاوت رقم می‌خورد. 

بنتو گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر شیوه بازی‌شان. مسابقه راحتی با ایران نداشتیم. ما اکنون باید به جلو پیش برویم و در ماه اکتبر برای بهترین نتیجه تلاش کنیم. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره