نماد آخرین خبر

گلزن آلمان: هنوز در جمع بهترین تیم‌های جهان نیستیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گلزن آلمان: هنوز در جمع بهترین تیم‌های جهان نیستیم!

ورزش 3/اونداف، ستاره تیم ملی آلمان، معتقد است این تیم هنوز در جمع بهترین تیم‌های جهان نیست!گلزن آلمان: هنوز در جمع بهترین تیم‌های جهان نیستیم!

 دیدار سه‌شنبه شب تیم‌های ملی هلند و آلمان در لیگ ملت‌های اروپا، با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. در این بازی، هلند با گل زودهنگام تیجانی ریندرز در دقیقه دوم پیش افتاد. با این حال، آلمان توانست به بازی برگردد و با دو گل در دقایق ۳۸ و ۳+۴۵ از دنیز اونداف و یوشوا کیمیش، نیمه اول را با برتری به پایان برساند. اما در نیمه دوم، دنزل دامفریز گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت.

دنیز اونداف در اولین بازی خود برای تیم ملی آلمان، عملکرد قابل‌توجهی داشت. او در دقیقه ۳۸ اولین گل خود را برای مانشافت به ثمر رساند. گل یوشوا کیمیش در وقت‌های اضافه نیمه دوم نیز با پاس اونداف به ارمغان آمد.

اونداف در مصاحبه‌ بعد از بازی گفت:«بسیار خوشحالم که در اولین بازی خود برای تیم ملی، اولین گلم را به ثمر رساندم، به ویژه مقابل تیمی مثل هلند. البته دوست داشتم بازی را ببریم. بدون فشار و استرس بازی کردم و فقط تلاش کردم بهترین عملکرد خود را نشان دهم و گل بزنم، که خوشبختانه موفق شدم.»

در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی آلمان دوباره به جمع تیم‌های برتر جهان پیوسته است، اونداف افزود:«هنوز نه، اما در مسیر خوبی هستیم. شیمی تیم فوق‌العاده است و بازیکنان روابط خوبی دارند. ما هنوز باید یاد بگیریم و اشتباهاتی را که در این سطح نباید رخ دهند اصلاح کنیم. من مطمئنم که می‌توانیم پیشرفت کنیم و به دستاوردهای بزرگی برسیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره