نماد آخرین خبر

درخشان: نیمه دوم بازی دست امارات بود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
درخشان: نیمه دوم بازی دست امارات بود

ایسنا/ بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که تیم‌ملی به دلیل بالا بودن سطح جام جهانی نسبت به آسیا باید تقویت شود.
حمید درخشان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران با امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. بازیکنان باید در بازی‌ها بسیار هوشیار عمل کنند. نیمه دوم کنترل بازی از دست ایران خارج شد و حریف فشار زیادی روی دروازه بیرانوند آورد. تیم ملی فرصت‌های زیادی داشت و دو موقعیت گل را از دست داد. اگر بازیکنان از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکنند، قطعا در ادامه راه جریمه می‌شوند. 
وی افزود: ایران در نهایت مستحق کسب سه امتیاز بود و این موضوع که با ۶ امتیاز مقتدرانه به کار خود ادامه دهد، خیلی برای آینده مهم است.
درخشان در مورد تغییرات بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: تغییرات انجام شده تاثیرات کمی داشتند. باید در نیمه دوم شرایط بهتری وجود داشته باشد. نیمه دوم بازی در اختیار امارات بود و حتما باید نوع بازی تیم ملی در بازی‌های بعد تغییر کند و مالکیت بیشتری در زمین داشته باشد.
بازیکن پیشین تیم ملی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه العین گفت: چمن ورزشگاه به حدی عالی بود که بازیکنان می‌توانستند به راحتی تصمیم بگیرند. چمن خوب کیفیت زمین را بالا می‌برد و گردش توپ بالا می‌رود و به راحتی می‌توان پاس‌های فوق العاده داد.
او در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم‌ملی عنوان کرد: خداراشکر بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم. ما می‌خواهیم جام جهانی برویم و باید شرایط تیمی را بهتر کرد چون با تیم‌های بسیار بزرگی بازی خواهیم کرد که از نظر تاکتیکی از آسیا بهتر هستند. این موضوع بسیار مهم است و باید تیم تقویت شود.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا در تیم ملی جای بازیکنی خالی است یا خیر؟ گفت: این به انتخاب سرمربی مربوط است و ما به او احترام خواهیم گذاشت. شاید یک یا دو بازیکن جا مانده باشند ولی در نهایت قلعه‌نویی می‌داند که با چه بازیکنی می‌تواند همکاری کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره