نماد آخرین خبر

گل قایدی به امارات خیلی خاص بود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گل قایدی به امارات خیلی خاص بود!

ورزش 3/مهدی قایدی با گل سه امتیازی که در دیدار با امارات به ثمر رساند، روزهای خوب خود را ادامه داد.
  تیم ملی فوتبال ایران امشب امارات را با تک گل مهدی قایدی شکست داد. این دومین گل قایدی در مسیر رسیدن ایران به جام جهانی 2026 بود که مانند گل اولش سه امتیاز برای ایران به همراه داشت. نکته جالب اینجاست که قایدی هر دو گل را در وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رسانده؛ بازی با ترکمنستان در دقیقه 5+45 و بازی با امارات در دقیقه 3+45.
قایدی به لطف بازی در لیگ امارات امشب از انگیزه مضاعفی برخوردار بود. پسر شماره 10 تیم ملی امشب دهمین گل خود در 20 بازی اخیر ملی و باشگاهی‌اش را به ثمر رساند تا خاطره‌ای ویژه برای خود و ایرانی‌ها رقم بزند. مهدی در این مدت آمار خیلی خوبی داشته که نشان از آمادگی بالایش دارد.
قایدی در 20 مرتبه اخیر که در دیدارهای رسمی به میدان رفته، 15 بازی باشگاهی انجام داده که در آن آمار فوق العاده 8 گل و 6 پاس گل دارد. یعنی به طور میانگین تقریبا هر بازی یک تاثیرگذاری مثبت و مستقیم در رسیدن کلباء به گل. او در این مدت 5 بازی ملی هم داشته و آمار 2 گل و یک پاس گل را ثبت کرده که باز هم آماری قابل قبول به حساب می‌آید خصوصا که هر دو گلش سه امتیازی بوده.
مهدی قایدی که روزهای خوبش را از فروردین ماه امسال شروع کرده، با آغاز فصل جدید آن را ادامه می‌دهد. او از زمان شروع فصل جدید فوتبال در امارات تا به امروز در 3 بازی برای اتحاد کلباء یک گل و یک پاس گل داشته و در این مدت 2 بازی ملی نیز انجام داده که حاصلش یک گل سه امتیازی بوده.
به نظر می‌رسد باشوی فوتبال ایران حالش حسابی خوب است و فعلا هم امیر قلعه‌نویی و هم راشوویچ می‌توانند روی او حساب ویژه کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره