نماد آخرین خبر

صدرنشینی مقتدرانه والیبال ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا

منبع
ايرنا
بروزرسانی
صدرنشینی مقتدرانه والیبال ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا

ایرنا/مرحله گروهی بیست و ششمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا، سه‌شنبه شب با صدرنشینی مقتدرانه نمایندگان ایران در سالن شاهدیه یزد به پایان رسید.
در پایان مرحله گروهی در گروه اول تیم‌ شهداب یزد با سه برد و ۹ امتیاز اول شد، جاکارتا اندونزی با ۲ برد و ۶ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، پاولودار قزاقستان با یک برد و سه امتیاز و تیم اسپورتینگ کویت بدون برد و امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
در گروه دوم نیز در پایان مرحله گروهی، تیم فولاد سیرجان ایرانیان با سه برد و ۹ امتیاز ، کم ایر افغانستان با یک برد و سه امتیاز، الریان قطر با یک برد و سه امتیاز و تیم گاز الجنوب عراق با یک برد و سه امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا چهارم قرار گرفتند .
در سومین و آخرین روز مسابقات در مرحله گروهی، تیم پاولودار والیبال کلاب قزاقستان سه بر یک مغلوب تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی شد، تیم کم ایر افغانستان با نتیجه سه بر صفر بر تیم گاز الجنوب عراق غلبه کرد.
همچنین تیم والیبال شهداب یزد سه بر صفر بر تیم کویت غلبه کرد و در آخرین بازی سومین روز لیگ والیبال باشگاههای آسیا تیم فولاد سیرجان ایرانیان با نتیجه سه بر صفر موفق شد در حضور حدود ۳۰۰ تماشاگر تیم الریان اسپورت کلاب قطر را شکست دهد.
تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها امروز ( چهارشنبه ) استراحت دارند و مرحله نخست حذفی در روز پنج‌شنبه ۲۲ شهریورماه جاری با چهار دیدار پیگیری می شود که بر اساس آن از ساعت ساعت ۱۱، تیم الریان اسپورت کلاب (قطر) با جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی)، ساعت ۱۴، کم‌ایر (افغانستان) با پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان)، ساعت ۱۷، شهداب یزد (ایران) با گاز الجنوب (عراق) و در ساعت ۲۰ نیز تیم فولاد سیرجان ایرانیان (ایران) با اسپورتینگ کلاب (کویت) مسابقات خود را برگزار می‌کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره