نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در قهرمانی آسیا شناختند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در قهرمانی آسیا شناختند

ایرنا/نمایندگان ووشو کشورمان حریفان خود را در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ماکائو شناختند.
مراسم قرعه‌کشی بخش ساندای مسابقات وشو قهرمانی آسیا ۲۴ ماکائو صبح امروز چهارشنبه برگزار شد.
بر ‌همین اساس قرعه‌ ورزشکارن کشورمان به شرح زیر است:
سوگند سینکایی در وزن ۵۲ - کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی‌ در دور دوم به مصاف برنده دیدار میانمار و چین خواهد رفت.
در وزن ۶۰- کیلوگرم صدیقه دریایی در مرحله اول به مصاف نماینده ماکائو می‌رود. وی در صورت برتری مقابل این ورزشکار باید با نماینده قزاقستان دیدار کند.
در وزن ۶۵- کیلوگرم سهیلا منصوریان در مرحله نخست با ورزشکار عربستان سعودی دیدار می‌کند و در صورت برتری در این مرحله باید با ورزشکاری از هند برود.

در وزن ۷۰- کیلوگرم یاسمن باقرزاده با نماینده ترکمنستان دیدار خواهد کرد و در صورت برتری در این مرحله باید با برنده دیدار قزاقستان و چین پیکار کند.
در وزن ۷۵- کیلوگرم شهربانو منصوریان در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد.
در بخش ساندا مردان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم امیرحسین همتی در مرحله نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی در مرحله دوم باید به مصاف ورزشکاری از کره‌جنوبی برود.
در وزن ۶۵- کیلوگرم رضا عبدالهی در نخستین دیدار خود به مصاف ورزشکاری از چین تایپه می‌رود. وی در صورت برتری در اولین رقابت خود باید با نماینده عربستان سعودی دیدار کند.
در وزن ۷۰- کیلوگرم محمد فرهادی با نماینده قزاقستان پیکار می‌کند و در صورت راهیابی به مرحله بعدی باید با نماینده هند دیدار کند.
در وزن ۷۵- کیلوگرم سهیل موسوی در دیدار اول با ورزشکاری از کره‌جنوبی دیدار می‌کند و در صورت برنری باید با نماینده چین دیدار داشته باشد.
در وزن ۸۰- کیلوگرم علی خورشیدی به مصاف ورزشکاری از ترکمنستان می‌رود و در صورت برتری در مرحله دوم باید با نماینده چین دیدار کند.
در وزن ۸۵- کیلوگرم محمدرضا ریگی در دیدار نخست با نماینده ترکمنستان دیدار می‌کند.
در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز محمد نصیری با نماینده هنگ‌کنگ دیدار خواهد داشت و در صورت برتری نیز باید با برنده پیکار ترکمنستان و قرقیزستان رقابت کند.
هلیا اسدیان و زهرا کیانی در تالو زنان و شاهین بنی‌طالبی، ابوالفضل قره‌باغی، حسین‌ قبله‌نما و مصطفی حسن‌زاده در تالو مردان نیز حریفان خود را شناختند.
ورزشکاران ایران در دو بخش تالو و ساندا فردا (پنجشنبه ۲۲ شهریورماه) رقابت خود را آغاز خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره