نماد آخرین خبر

دو سپاهانی دست خالی از تیم ملی برگشتند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو سپاهانی دست خالی از تیم ملی برگشتند

ورزش 3/سپاهان بیشترین سهمیه را در اردوی فیفادی شهریورماه به نام خود زد و 6 بازیکن از تیم مورایس در این اردو حضور داشتند.
 امیر قلعه‌نویی در فیفادی شهریورماه نیز به مانند فیفادی‎‌های قبلی بیشترین بازیکن را از سپاهان به اردوی تیم ملی فراخواند. البته در اردوهای قبلی بازیکنانی نظیر رضا شکاری و رضا اسدی هم در فهرست بودند که در لیست جدید کادر فنی حضور نداشتند.
درنهایت پیام نیازمند، امین حزباوی، آریا یوسفی، صالح حردانی، محمد کریمی، جواد آقایی پور به لیست تیم ملی راه پیدا کردند که از میان این نفرات کادر فنی در ورزشگاه فولاد شهر و سپس در العین به 4 بازیکن فرصت بازی دادند.
آریا یوسفی در بازی اول در پست دفاع راست وارد زمین شد و امین حزباوی هم در قلب خط دفاعی زوج شجاع خلیل زاده بود. در بازی دوم پست دفاع راست به صالح حردانی سپرده شد و در ثانیه‌های پایانی مسابقه هم برای دقایقی محمد کریمی وارد زمین شد
در پایان فیفادی شهریورماه تیم ملی موفق به کسب دو پیروزی مشابه یک بر صفر مقابل قرقیزستان و سپس امارات شد. در این دو مسابقه 4 بازیکن دعوت شده به سپاهان فرصت بازی پیدا کردند ولی این شانس به پیام نیازمند و جواد آقایی پور داده نشد تا آنها دست خالی به اردوی تیم خود در اصفهان بازگردند و البته باید خیلی زود خودشان را پس از مصاف با ملوان درلیگ برتر آماده سفر به اردن و مصاف با الوحدات کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره