نماد آخرین خبر

ادعای جنجالی؛ امباپه می‌خواست به لیورپول برود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای جنجالی؛ امباپه می‌خواست به لیورپول برود!

ورزش 3/روزنامه اکیپ ادعای عجیبی را درباره تصمیم کیلیان امباپه برای پیوستن به لیورپول مطرح کرده است.
  کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و راهی رئال مادرید شد تا به رویای کودکی‌اش که پوشیدن پیراهن این تیم بود واقعیت ببخشد و در سانتیاگو برنابئو به میدان برود.
این انتقال پس از چند سال کشمکش و گمانه‌زنی بالاخره نهایی شد. این در حالی بود که او پیش از این هم در آستانه ترک پی اس جی و پیوستن به رئال مادرید قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فرانسوی تمدید کند، اتفاقی که شوک بزرگی برای مدیران و هواداران رئال بود.
اما حالا نشریه فرانسوی اکیپ ادعاهای جالبی را درباره تصمیم این ستاره فرانسوی و اتفاقاتی که پس از تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن رخ داده بود مطرح کرده است. این روزنامه مدعی شده است که او کمی پس از این که در سال ۲۰۲۲ قراردادش را با پی اس جی تمدید کرد، می‌خواست این باشگاه را ترک کند.
دلیل نارضایتی امباپه از پی اس جی این بود که او از شرایط و شاکله اصلی پروژه ورزشی این باشگاه به هیچ وجه راضی نبود و معتقد بود که آنها به وعده‌هایی که به او داده بودند هم عمل نکردند و به همین دلیل دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با آنها نداشت و به فکر جدایی بود.
در همان زمان بود که پیشنهادی هنگفت و قابل توجه به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو از سوی باشگاه لیورپول به دست مدیران پاری سن ژرمن رسید که امباپه هم واکنش مثبتی به آن داشت و به حضور در این تیم بی‌میل نبود اما آنترو هنریک که در آن زمان مدیر ورزشی پی اس جی بود تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند.

او به لیورپول اعلام کرده بود که برای خرید امباپه باید نزدیک به دو برابر این مبلغ را بپردازد که طبیعتا با مخالفت آنها روبه‌رو شد و به همین دلیل امباپه در پاریس ماندنی شد و دو سال بعد به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید پیوست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره